Terug naar overzicht
Je kan een bloem in je haar steken of een diadeempje of zo?
Hallo, Ik heb gekozen vor de onderste foto. net het zelfde omdat ik ook kort haar heb. Groetjes
hoi, ik heb ook kort haar, en het is inderdaad niet makkelijk om daar iets anders mee te doen :) ik heb zwart haar dus ga voor witte pareltjes hier of daar. groetjes
Ik heb ook kort haar. Nog niet echt geweten wat ik er exact mee gaan goen. Komt wel in orde.
Ik ben ook nog volop aan het zoeken voor een mooi kapsel voor kort haar.Hopelijk vind ik ook iets. Groetjes
toch moeilijk hé...mijne es echt kort...korter dan de fotovbn hier :(
Hey An, Ik heb ook zeer kort haar, maar ik denk dat ik geen dingen in mijn haar ga doen. Eerder experimenteren met kleur (ga ik morgen voor het eerst doen, ga eens proberen met bijna wit haar) en gewoon lekker warrig kapseltje. Als het tegenvalt, heb ik nog een zee van tijd om het te laten uitgroeien. Da's dan weer een voordeel met kort haar hé. Ik probeer zo vlug mogelijk eens een foto'tje te posten met mijn nieuwe look. Groetjes, Cindy
hey tof!!laat maar komen da fotootje... ik ben roodbruinkoperkleurig van natuur,mijn kleur ga ik niet veranderen..ik had ooit donkerder en licher en kreeg dan te horen...je staat beter met je haar als het zo roodachtig is geverfd!!:)...meesten denken nl dat mijn eigen kleur een geverfd kleur is(ook door mijn zwarte wenkbrauwen en wimpers kn weinigen eerst ni geloven dat dat mijn natuurlijk kleur is)...bij kapper hoor ik ook vaak,het kleur zoals haar daar wil ik wel!!haha,best grappig...vroeger was ik ni blij met da kleur,nu intussen wel....enkel een tof model nog,morgen kapper en kweet nog altijd niet wat te doen!!:(