TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
11-4-2006 15:47:54
hallo an,
wij nemen enkel een fotograaf nu vraag ik me af of veel mensen een videograaf nemen?
groetjes, Karen 22.12.2006
|
|
FILIP
|
11-4-2006 17:05:45
hallo An,mag ik u een voorstel doen? bel me of mail gegevens vindt u via deze site (HEULE)
|
|
theo
|
|
|
Birgit
16-12-2006
|
11-4-2006 18:03:40
Joehoeeee eindelijk eindelijk nog iemand voor 16 december!! En ook uit West-Vlaanderen!! (ikke uit vichte, hij uit damme)Krijgen jullie ook vaak de "allé wie trouwt nu in de winter"-reactie?
groetjes! birgit 16.12.2006
|
|
kathleen
3-12-2005
|
11-4-2006 18:11:38
Hey Birgit en An,
niks van aantrekken van die reacties. Wij zijn vorig jaar op 3 december getrouwd en wij hebben die reacties ook gekregen. Maar achteraf zei iedereen wel dat het toch wel romantisch en origineel was, zo'n "winterhuwelijk".
Wij zouden er in ieder geval direct opnieuw voor kiezen!
groetjes Kathleen
|
|
Phyllis
|
11-4-2006 18:15:12
Hoi An,
wij hebben voor op ons huwelijk (28/07/06) Freejess productions vastgelegd. Twee jonge gasten met bangelijk mooie reportages tegen zéééér schappelijke prijzen.
Groetjes, Phyllis
|
|
nicolas
18-8-2006
|
11-4-2006 18:53:23
hoi wij werken met jpproductions. jpvideo@pandora.be. Hij is van Ruddervoorde en heel betaalbaar. groeten nicolas
|
|
Van Daele
16-12-2006
|
11-4-2006 20:34:14
Hallo Birgit,
Echt mega een reactie van nog een winterbruid. Ja wij hebben al veel reacties gekregen van in DECEMBER wat jullie nu doen en het is dan koud..., ja ik en mijn ventje vinden dat een romantische tijd. Waar trouwen jullie en hebben jullie al veel voorbereidingen gedaan? Ik laat mijn e-mail adres even na moest je zin hebben om eens bij te kletsen via mail. anvandaele@skynet.be
Groetjes An 16/12/06
|
|
Joke
17-12-2005
|
11-4-2006 21:14:11
Hey,
Wij hadden VDS van Kortrijk. www.vds-video.be Heel sympathieke mens. Wij zijn ook getrouwd in de winter, een jaartje voor jullie. 17/12/2005, 't was SUPER. Zou het onmiddellijk opnieuw doen in de winter.
Groetjes,
Joke
|
|
Annelies
28-10-2006
|
12-4-2006 14:19:23
Hallo! Ik kan geen informatie geven ivm videografen, maar wou gewoon even zeggen dat wij ook trouwen in december, namelijk op 9 december! Ik heb er in 't begin soms over getwijfeld om het toch wat uit te stellen naar de lente, maar eigenlijk vind ik het nu wel goed zo. Het is eens iets anders hé, zo in de winter? De meeste hebben wel zoiets van "amai, in december??" maar we hebben toch van anderen ook zeer positieve reacties gekregen. Voorlopig hebben we nog niks meer gedaan dan ons zaal, de kerk en het gemeentehuis vastgelegd. Binnenkort ga ik de eerste keer voor een kleed kijken, best wel spannend! Nog veel succes met de voorbereidingen en we zullen elkaar alvast nog wel tegenkomen op deze site zeker? Groetjes, Annelies 09-12-06
|
|
Van Daele
16-12-2006
|
12-4-2006 20:30:02
hallo annelies,
Bedankt voor je reactie, echt leuk dat er nog winterbruidjes zijn. Bij ons staan ook enkel de grote lijnen al vast, maar ik heb wel mijn kleed al gekozen, alhoewel ik ook daarover alweer pieker als het wel dat is die het mooiste is. Een vraagje, van waar ben jij afkomstig? Ik wens je nog veel succes En hopelijk komen we elkaar hier nog eens tegen.
Groetjes An 16/12/06
|
|
Annelies
28-10-2006
|
13-4-2006 17:32:36
Hallo An, ikzelf ben van Oost-Vlaanderen (Evergem meerbepaald) en mijn vriend is van Antwerpen. Waw, jij hebt je kleed al gekozen? En, wat voor iets is het? Afgestemd op de mogelijkse koude of gewoon een kleed zoals je ook in de zomer zou dragen? Ik ben benieuwd! Voor de rest hebben wij dus ook nog niet veel geregeld, behalve de muziek in de huwelijksviering, daar ik zelf in een koor zing. Samen met de dirigente ben ik dus al druk op zoek gegaan naar passende muziek uit ons repertoire. Ik vermoed dat ik binnenkort ook wel eens voor een kleed ga zien. Waar ben jij geweest? Ik ben aan 't denken om eens naar Bruidshuis Ellen te gaan in Oostburg, heb daar al heel veel goeie reacties van gehoord. Ik weet eigenlijk wel absoluut niet wat ik wil... Enfin, het blijft dus nog even spannend. Groetjes, Annelies
|
|
Van Daele
16-12-2006
|
19-4-2006 10:18:17
Hallo Annelies,
Wanneer trouwen jullie precies? Ik heb niet echt een winter kleed daar dat niet echt bestaat. Zal een beetje koud hebben maar tot daaraan toe hé. Ik zelf ben niet naar bruidhuis ellen geweest maar heb daar wel veel positieve dingen over gehoord. Mijn kleedje komt van pierre-yves in aalts, ben nu wel al weer aan het twijfelen geslaan ze, het is echt moeilijk, maar ben op mijn mama en zijn mama voor't gegaan we zullen wel zien hé.
Moest je nog willen bijkletsen mijn e-mail adres is anvandaele@skynet.be
Groetjes
An 16/12/06
|
|
Gerard- Isabel
|
16-5-2006 15:30:31
Beste, Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Ik las dat jullie op zoek zijn naar een videograag. Wij zijn Gerard en Isabel en filmen puur hobby-matig. We hebben al heel wat bruiloften gedaan met , zoals de klanten dat ons vertellen, goede resultaten.
Mocht je interesse hebben dan horen wij dat graag
m.v.g. Isabel belard@hotmail.com
|
|
Gerard- Isabel
|
17-11-2006 14:07:30
Beste, Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Als jullie nog opzoek zijn naar een videograaf neem eens contact met ons op: belard@hotmail.com
Met vriendelijke groet, Gerard en Isabel
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|