Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjestijd!!

3-4-2011 22:10:14
HALLO!!

Mijn getuige is mijn zus, zijn getuige zijn zus.
Aangezien we elk maar een zus hebben was dit snel gekozen ;-D
Nu vraag ik mij af wat we hen kunnen geven?
Word er meestal iets aan getuiges gegeven als bedanking?
Aangezien het 2 vrouwen zijn had ik gedacht een bon voor een verzorging in een welness ofzo?
En de ouders? worden die op het feest ook eens in de bloemetjes gezet? Khad eigenlijk vooral niet aan bloemen gedacht...
Tips?
Thanx Girls!!

Sofie
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 863

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-4-2011 8:01:26

Hey Sofie,
WIj hadden ook onze zussen als getuige. Ze kregen van ons een bon van Ici Paris. Daar kan elke vrouw wel iets mee denk ik zo
De ouders hebben bij ons een foto naar keuze met kader gekregen.
Groetjes,
ilse

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-4-2011 12:33:27

Hoi Sofie,

De ouders van Wouter zijn gescheiden, voor hun hebben we elk een passende bongobon of viva-box.
Voor mijn ouders dachten we aan een travelbox (weekendje Nederland ofzo)
Voor de getuige zijn we er nog niet helemaal uit, we weten nog niet zeker of we iets gaan geven?!
We geven op het avondfeest, we pakken de micro, richten een woordje tot onze ouders en geven ze dan hun cadeautje. Ik weet dat de ouders vaak een bos bloemen krijgen, maar dan zouden wij die al op vrijdag moeten gaan halen, of moeten vragen of ze deze komen brengen.. en dan moeten onze ouders deze nog naar huis vervoeren... Het leek ons een heel gedoe, daarmee... cadeaubox!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...