Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie

3-4-2011 22:30:28
Ik kocht mijn bh in het winkeltje waar ik ook mijn kleed heb gekocht. Bh'tje lag klaar tegen mijn eerste pas. Ik heb gemerkt bij het passen dat de bh afzakt (zonder bandjes want is ook een kleed zonder bandjes). De verkoopster zei me dat het bh'tje nochtans perfect zit en het de juiste maat is... . Is het normaal dat een bh zonder bandjes wat zakt? M.a.w. moet ik eraan wennen of zouden jullie uitkijken naar iets anders? Geen idee eigenlijk of er iets anders bestaat dat goed op zijn plaats blijft... Tips???

Sofie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1487

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik3-4-2011 22:54:13

Heb dit hier idd ook soms voor met bh's zonder bandjes
Maar nu heb ik een andere maat en deze passen precies iets beter en spannen meer,kan er ook bandjes op aansluiten.Heb deze natuurlijk nog niet geprobeerd zonder de bandjes maar heb wel het gevoel dat ik het bij deze maat niet ga verliezen of afzakken.
Dus zou toch mss een vragen om een andere maat te passen,die mss ietsje meer spand maar dan niet zal afzakken want je moet je toch in totaliteit goed voelen in je jurk,en met afzakkende bh's zou ik dit toch niet hebben in mijn trouwkleed
Ondanks ik het nu wel soms die bh's aandoe die wat afzakken,maar dan trek ik er soms wat aan als niemand het ziet maar met trouwkleed aan zou dit geen zicht zijn denk ik constant lopen trekken hahaha
Dus vragen staat vrij om aan die verkoper een andere maat te vragen en deze eens te passen en te zien hoe dit aanvoelt

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik3-4-2011 23:26:25

Hey Sofie,

Ik denk dat niet alleen de maat belangrijk is, maar ook de binnenkant van de BH waar zo van die kunststof zit die ervoor zorgt dat alles op z'n plaats blijft. Natuurlijk zal iemand met een kleine boezem minder problemen hebben met afzakken, dan iemand met een grotere boezem, dus daar heb ik nu niet onmiddellijk een zicht op .

Als het een tip kan zijn, ik heb een C- of D-cup, afhakelijk van merk en model. Nu heb ik een bustier-model gekocht van Marie Jo (draag dit anders ook, had er goede ervaringen mee en wou op safe spelen) en bij de eerste pas heb ik alleszins geen problemen met afzakken of gevoel van afzakken gehad. Als ik het goed heb begrepen, wordt mijn BH achteraan ook nog eens vastgemaakt aan het kleedje om alles een beetje op z'n plaats te houden.

Dus... als je twijfelt, zou ik zeggen: ga eens naar een lingeriewinkel en pas eens enkele modelletjes. Je zal al snel merken dat het ene merk je beter ligt dan het andere. Bij mij is dit Marie Jo, voor jou wordt dit misschien een Simone Pérèle bijvoorbeeld. Het is vrijblijvend en je zal er misschien al snel wat wijzer uit worden!

Veel succes bij de volgende pas !

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik4-4-2011 8:40:20

Mss anders wat fashiontape gebruiken!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik4-4-2011 9:54:22

Hallo Sofie,
Ik heb dit weekend van de lingeriewinkel een Simone Pérèle meegekregen voor mijn eenste pas aanstaande woensdag. De bh zakt niet af; zou ik trouwens zéér vervelend vinden om er telkens aan te moeten trekken.
Ga eens kijken in een lingeriewinkel en probeer eens. Er waren ook modellen van Marie Jo, die prima zaten.
Groetjes en succes met je keuze.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-4-2011 14:37:29

Hey Sofie,
Als je bij een goede winkel gaat, heb je ook vaak bijv. een dikkere band vannachter en een soort 'antislip'-band eraan. Ik heb inderdaad, zoals bij Charlotte, ook al gehoord dat ze de lingerie bevestigen aan de jurk.
Of anders voor een type korset kiezen zodat alles iets 'strakker' zit?
Veel succes nog! Liefs -X-

anouk
30-7-2011
 Meld misbruik4-4-2011 18:24:21

Hey!

Ik had ook eerst een bh die afzakte. Had m eens een halfuur aangehad en moest er constant aan liggen trekken. Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze hebben een maatje kleiner meegegeven (van omtrek) en zit nu perfect. Een korset zag ik niet zitten (trouw is hartje zomer!)

Als ze niet willen ruilen kan je ook wel altijd vragen om een systeem te voorzien dat je bh vastgemaakt wordt aan je trouwkleed en dan blijft dat ook goed zitten.

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik4-4-2011 18:49:11

Heb me gewoon een ander bh aangeschaft! Nu maar hopen dat ze mijn kleed nog niet hebben aangepast (zaterdag was de pas).

Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik6-4-2011 19:33:46

Hey,
Bij het passen van men kleed, heb ik ook een beha aangehad vandaar. Van het merk poineer ofzo, ik had helemaal niet het gevoel dat het afzakte, maar ik heb maar een A-cup en voelde me er zo 'plat' in... De bh's dat ik dagelijks draag hebben meestal een mousse om een vollere boezem te hebben. Zou ik dat vinden in een bustier? En kopen jullie het in een speciale zaak of gewoon in een lingeriewinkel?

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 19:37:24

Dag Nathalie, de mijne was ook van Poirier...maar ik heb nu een nieuweke dus, met een mousseke, in een bustierke! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info