Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen!!

4-4-2011 8:04:08
Dag iedereen,

Dit wou ik jullie niet ontzeggen ... Ik heb mijn vrijgezellen gehad zaterdagavond en aan al degene die stressen, gewoon ondergaan is het beste ...

Hier eerst thuis aperitiefke genomen, dan kwamen ze af met "verkleden". Ik kreeg oortjes op mijn hoofd en een lintje "bride to be". Helemaal blij "dat het dat maar was"

Ze nemen mij mee in een onbekende plaats, we gaan iets eten met de hele groep, niceee, t'was super lekker trouwens ook! Vanaf dat moment mocht ik zelf niet meer beslissen wat ik dronk, dobbelsteentje gooien en dan kijken in de kaart wat er begon met die letter... Zo heb ik zitten rum,campari, cava enz drinken
Ze kwamen dan nog plots af met "verkleden"... Oooohw nee hé .. Krijg ik geen roze tutu zeker en nog vleugeltjes op mijn rug ... Ja ja de mensen keken ma raar

Daarna plaats 2 geweest: lekker chil nog met elkaar babbelen en drinken ... En dan zijn we uitgeweeset, ik dacht eerst de overpoort, maar uiteindelijk naar het feestpaleis !! Ik in mijn roze tutu naar Feestpaleis ... Daar kreeg ik opdrachtjes om jongensnamen te vinden die op mijn tshirt stonden en de mannen die wouden lippenstift aandoen, mochten mij kussen op mijn buik ... Op podium staan dansen, drinken, feesten, kussen geven, versierd worden (omg echt wel... !!) , miljoenen keren moeten zeggen aan de mensen dat ik bijna 24 ben en niét 16-17 En op den duur zijn we zitten zeggen dat ik het kind was van een van de meisjes die mee was (da meiske is 34), da ik dus ook 16-17 ben en de enige reden waarom ik moet trouwen is omdat ik zwanger was ... En na 3x aandringen dat het zo was, geloofden ze ons gewoon hé Ma jongens jongens... Na het Feestpaleis te hebben gesloten (en ondertussen de wc bezocht ) zijn we nog meegegaan met jongens die we daar hebben leren kennen, helemaal tot Steendorp om daar nog paar tequila's te drinken, zwanworsten te eten, hun buren kwaad te maken waarschijnlijk en gewoon gelachen met die gasten ... We waren thuis rond 8u 's morgens denk ik

Een legendarisch weekend (ja vrijdag waren we ook vrij zwaar uitgeweest) die ik niet te danken heb aan mijn getuige maar aan mijn (jongere) vriendinnen. Ergens wel normaal, mijn getuige is meer dan 10 jaar ouder dan ons, t'was super leuk om met haar te gaan eten en doen, maar achteraf feesten enz, t'was misschien te veel voor haar ...
K'was wél blij dat ze mee was !!

Het meiske die eigenlijk met het meeste is opgekomen, zal ik iets speciaals geven, want dit was écht super !

De foto's wou ik jullie niet ontzeggen, dus heb het album openbaar gemaakt op facebook,

http://www.facebook.com/album.php?fbid=10150138096128590&id=720853589&aid=281376

Niet teveel lachen

Vele groetjes,
Van een super gelukkig toekomstig bruidje met nog maar 38 dagen op de teller niet meer

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1167

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik4-4-2011 8:31:50

Amai, da was precies een goe feestje! 'Ondergaan' lijkt me inderdaad een nuttige tip ...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik4-4-2011 10:02:33

Ongelooflijk dat je je zo goed heb kunnen amuseren. Al hoop ik dat ze mij dat niet aandoen. Ben niet zo'n feestbeest. Zelf heb ik een helse schrik voor binnen 2 weken.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik4-4-2011 14:32:53

Amaai, wat een leuke vrijgezellen zeg:-)
Blij dat je je zo hebt geamuseerd want dat maak je maar 1 keer in je leven mee hé.
Super!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-4-2011 16:12:58

Hey,

Super dat het zo leuk was.... Geniet nog maar een beetje na...

Veel groetjes Ellen

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-4-2011 19:25:55

Amai Aurélie!

Echt suuuper leuk vrijgezellendagje!
Hoop dat mijn vriendinnen ook zo leuk uit 'den hoek gaan komen'.
Geniet nog maar na.
Kga nu je foto'kes is bekijken se!

Grtjs

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 19:50:57

Hey Aurélie,
Amaai, chique! Ben echt zooooooooooo content dat het zoooooooooooo goed is geweest.
Al een beetje bekomen?
Het begint een beetje te naderen hé.........
Als ik snel even reken: vrijdag nog 5 weekjes.
Go Girl, go Girl!
Groetjes,
Cindy

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-4-2011 21:30:51

Super dat je je zo goed geamuseerd hebt op je vrijgezellen!

Voor mij zou het mijn ergste nachtmerrie zijn maarja :-p.

Groetjes!

Joke
13-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:37:50

Zag er een goei feestje uit! Super foto's! Ik onderga zaterdag mijn vrijgezelle. Hopelijk wordt het ook iets in die aard. Ik ben alleen bang dat mijn kledij net iets belachelijker gaat zijn. Maarja, dat hoort erbij zeker? :-)

Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...