Terug naar overzicht
Er bestaan gelkussentjes voor de bal van je voet, maar ook zo van die strips voor aan je hiel, heel handig! Ik denk dat je dat wel in het Kruidvat kan kopen, weet niet meer waar ik het vandaan heb. Ook heb ik zo'n tubetje ter grootte van een lipgloss van Labello, maar tis van Hansaplast en het is tegen blaren, een soort gel die je opsmeert tegen pijnlijke voeten. Hetzelfde effect krijg je met gewone vaseline, maar dit is makkelijker mee te nemen ;-) Ik zou sowieso ook compeed voorzien de dag zelf, verzacht direct de pijn! Je kan ook proberen je schoenen uit te rekken, heb dit nog nooit gedaan maar wel gelezen op dit forum. (je zal het wel kunnen vinden, is al meermaals opgedoken)
Hoi, Nylonsokken nat maken, wel beetje uitwringen natuurlijk, en dan gewoon in je schoenen ermee! Misschien het interessantst met korte sokjes... De mevrouw die mij gehoplen heeft stelde voor om eventueel terwijl te strijken ofzo. Door de 'nattigheid' zouden je schoenen de vorm van je voeten aannemen. Hopelijk knellen ze tegen je trouw niet meer!!