Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 66 dagen ... weer veel geregeld ... Knellende schoenen

4-4-2011 10:01:20
Beste mede-bruidjes,

Ik wil even mijn vreugde delen. Nog 66 dagen tot ons huwelijk. Het kort echt af en maar goed ook. We kijken er ongelofelijk naar uit. Vorige vrijdag was het nog 10 weken. Dan zijn we gezellig gaan eten. Zaterdag is mijn verloofde zijn kostuum gaan halen en gisteren heb ik bij Torfs nog (reserve) schoenen gevonden. Ik ben mijn trouwschoenen wat aan het inlopen, maar ze blijven knellen. Vooral aan mijn hiel. Heeft iemand van jullie nog tips?

Groetjes van een superblij toekomstig bruidje

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 497

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 10:17:46

Er bestaan gelkussentjes voor de bal van je voet, maar ook zo van die strips voor aan je hiel, heel handig! Ik denk dat je dat wel in het Kruidvat kan kopen, weet niet meer waar ik het vandaan heb. Ook heb ik zo'n tubetje ter grootte van een lipgloss van Labello, maar tis van Hansaplast en het is tegen blaren, een soort gel die je opsmeert tegen pijnlijke voeten. Hetzelfde effect krijg je met gewone vaseline, maar dit is makkelijker mee te nemen ;-) Ik zou sowieso ook compeed voorzien de dag zelf, verzacht direct de pijn!

Je kan ook proberen je schoenen uit te rekken, heb dit nog nooit gedaan maar wel gelezen op dit forum. (je zal het wel kunnen vinden, is al meermaals opgedoken)

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik4-4-2011 16:51:15

Hoi, Nylonsokken nat maken, wel beetje uitwringen natuurlijk, en dan gewoon in je schoenen ermee! Misschien het interessantst met korte sokjes... De mevrouw die mij gehoplen heeft stelde voor om eventueel terwijl te strijken ofzo. Door de 'nattigheid' zouden je schoenen de vorm van je voeten aannemen. Hopelijk knellen ze tegen je trouw niet meer!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...