Terug naar overzicht
Hij kan de ringen dragen.Heb bij bloemist gezien dat ze op een plateauke een mini-bloemstukje maken en daar de ringen mee in verwerkt, schoon hoor! Hier zijn de bruidskindjes 2 en 3 jaar, zij zullen een bruid-eendje en bruidegom-eendje dragen waar een ballon aan hangt. Ringen worden tijdens mis aan ons zoontje gegeven (3j) om ze naar voor te brengen. Maar nen helen tijd ze bijhouden, dat riskeren we liever niet omwille van de leeftijd
Ook een jongen kan rozenblaadjes uitstrooien.. Maar de ringen kan ook Mijn 2 zoontjes 3 en 7 hebben alle 2 een wandelstok met een bloemetje en linten aan en daar brengen wij de ringen opaan. (maar de ringen brengen wij pas iets ervoor aan hoor qua veiligheid).
Bellen blazen (als dat mag tenminste!)
@mona ik ben ook op zoek naar een wandelstokje, waar kan je dat vinden???
De twee meisjes bij ons (waaronder ons dochtertje) zijn beide drie jaar en dragen een mandje met rozenblaadjes, en het jongentje van twee jaar draagt het kussentje met de ringen. Wordt er een kadootje gegeven aan de bruidskindjes?
Hey Laura, bedankt van de reactie...ja er wordt natuurlijk een kadootje gegeven, ook daar ben ik nog over aan't piekeren. De kindjes zijn allebei 7 jaar. Ideetjes???
@ Joke, in het Bruidsparadijs in Merksem (sorry vr de late reactie) :-)