Terug naar overzicht
ikke!! ben vorige week eerste keer gaan passen. t is er eentje van Rembo...groetjes,Karo03.06.2006
ik ook, eentje van Linea.. Maar ben echt helemaal NIET tevreden over de service.. 't is da 't echt een supermooi kleed is, want anders had ik er niks gekocht.. Die verkoopster heeft heel mijne dag om zeep geholpen. Andere bruidjes zeggen da 't zo'n fijne ervaring is, maar voor mij was 't helemaal niet leuk..Ik hoop da bij de 2de en 3de pas 't fijner gaat zijn..Succes in ieder geval. (heb 2 vriendinnen die hun kleed ook daar hebben gehaald en die zijn wel tevreden.. 't zal van de verkoopster afhangen denk ik..)
Ik ook! Eentje van Pronovias. Ik ben vorige week geweest voor de eerste pas en vond ze toen ook niet zo vriendelijk. Toen ik het kleed in november kocht waren ze vriendelijker. 4 mei mag ik teruggaan voor een volgende pas.Katrien10 juni 2006
Ik heb er eentje gekocht van Marylise. De eerste keer waren ze er heel vriendelijk maar toen ik vorige week voor de 2ekeer ging passen was het al minder. Ze geven totaal geen advies of mening + zijn we te weten gekomen dat mijn kleed gewoon dat uit de showroom was!!! Eerst wou de verkoopster het niet toegeven maar uiteindelijk moest ze wel. Is toch niet echt de bedoeling he. Heb het wel moeten nemen want ik trouw over 5weken en er was geen tijd meer om eentje bij te bestellen.GroetjesAnn 19/05/2006
Hallo,Ik ben in februari daar geweest om een kleed te kiezen. Ik had daar een heel mooi kleed gezien maar we zijn achteraf nog bij Linx in Hasselt geweest en daar zag ik nog iets mooiers. Uiteindelijk heb ik het dus niet in bree gekocht. Maar ik was wel heel blij dat ik eerst in Bree was geweest omdat ze echt de tijd voor mij namen. Ik werd helemaal op mijn gemak gesteld en ze hebben mij heel goed geholpen. Bij Linx waren ze ook heel vriendelijk maar daar moest precies alles sneller gaan. De verkoopster nam daar alles zelf uit de rekken terwijl ik bij Paule gewoon zelf tussen de rekken mocht neuzen.Het ligt misschien inderdaad aan de verkoopster.groetjes,marjolijn
Hallo,ik heb het mijne daar ook gekocht. Een pronovias. Ik heb het in oktober gekocht: ze waren supervriendelijk, ik mocht alles passen wat ik maar wou, we kregen drankjes aangeboden, als ik nog twijfelde mocht ik jurken aan- en uitdoen tot ik er zeker van was ...In februari ben ik terug geweest voor mijn eerste pas: toen was het al iets minder: geen drankjes meer, ...Maar het is een supermooie jurk!! en ben over het algemeen toch wel heel tevreden over de service.Nog 16 dagen ... en dan mag ik hem een hele dag aandoen!!!! Spannend!
Ik ben 2 maal vriendelijk en correct onthaald en ben dus tevreden over de service.Het enige waar ik mij een beetje zorgen over maak, is dat ik slechts 1 pas gehad heb. Mijn kleedje moest toch redelijk wat ingenomen worden en nu mag ik het gewoon 2 dagen voor de trouw gaan afhalen. 'als het niet helemaal perfect zou zitten, zouden ze het onmiddellijk aanpassen diezelfde dag' volgens de verkoopster.Ik hoop maar dat dit goed komt! Zou ik niet beter aandringen op een tweede pas voordien? Of vertrouwen op hun ervaring?groetjes,Karo
Ook ik ben bij Couture Paule geweest in Bree, en heb er ook mijn kleedje (Linea Raffaelli) gekocht. Ik ben over het algemeen erg tevreden over de service, vond het alleen wel jammer dat we niks te drinken kregen... De verkoopster nam echt de tijd voor je en je mocht zelf tussen de rekken snuffelen, wat ook super was! Ook ik heb er wel maar een pasbeurt, die inmiddels van vorige week achter de rug is... Ook ik moet 5 dagen op voorhand dan mijn kleedje gaan afhalen...