Terug naar overzicht
Hey Sofietje, Bedoel je domein Martinus in Halle-Zoersel ? Als videograaf maakte ik met alternatieve viering aldaar een of twee huwelijken op DVD.Ik zend je een privé berichtje zodat je mij in " reply" eventueel al je vragen kunt stellen. Succes FreddyZoersel.
Ja Freddy, ik bedoel idd domein Martinus in Zoersel
Hoi Heb je een e-mail gestuurd met wat foto's die ik van een ander bruidje heb ontvangen (ik zat een tijdje geleden met dezelfde vraag)! Het zijn echt prachtige foto's!! Lieve groetjes Chantal
Bedankt Chantal!!
Als er nu nog iemand me foto's van de buitenviering kan sturen, dan heb ik alles gezien :-) Alvast bedankt! Sofie
Zoude jullie ook even de foto's willen doorsturen naar janssen.sheena@gmail.com?Alvast bedankt!!Groetjes, Sheena
Zouden jullie het ook kunnen doorsturen naar kattydb@hotmail.com, ik ben aan het twijfelen tss ceremonie in domein Martinus of in de kerk. Dus foto's of video's zouden heel welkom zijn
Kan iemand dit ook doorsturen naar mij aub? Nadyavanbree@hotmail.comRegelt de zaal zelf veel (opstellen van stoelen, eventueel prieeltje of iets, mogelijkheid voor muziek tijdens de viering of moet je je dj dan vroeger laten komen,...) of moet je alles zelf aanleveren?Was dit een meerprijs?Bedankt!