TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
4-4-2011 18:13:44
Wij hebben ook voor Salons Caipirinha gekozen! Het was liefde op het eerste gezicht ;-).
Wij zijn er zelf nog nooit naar een feest geweest maar zijn afgegaan op de goede reacties en het goede gevoel dat we hadden bij het bezoek. Binnekort gaat mijn baas daar naar een feest, dus ik ben eens benieuwd ;-).
Als je hier op het forum zoekt, vind je zeker bruidjes terug die daar vorig jaar getrouwd zijn en die heel tevreden waren :-) (toen wij de zaal in oktober vorig jaar boekten, hebben er een aantal op mijn post gereageerd geloof ik).
Groetjes!
|
|
davina
6-5-2011
|
4-4-2011 19:19:45
hey,
wij zijn vorig jaar daar naar een trouw geweest en twas echt super, en het minpunt dat het feest stopt om 5u moet je niet mee inzitten bij de meeste zalen is dit zo, wij hebben veel zalen bezocht en je mag toch zeggen dat bij 90% het zo is
groetjes
|
|
Debbie
16-9-2011
|
4-4-2011 19:21:11
Wij hebben al verschillende feesten meegemaakt in Caipirinha en we kunnen alleen maar goeie dingen zeggen. Het eten is superlekker, de sfeer is geslaagd, het personeel is héél vriendelijk! Een topper! Ook voor ons eigen huwelijk zijn we daar gaan kijken omdat we daar al zoveel mooie herinneringen hebben. Aangezien we zelf niet van de regio Oost-Vlaanderen zijn, hebben we uiteindelijk voor een zaal gekozen dichter bij ons, die gelukkig al even sterk wordt aangeprezen :) Veel succes!
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
4-4-2011 20:11:40
Wij gaan ook trouwen in Salons Caipirinha. We zijn er nog niet naar een feest geweest maar alleen nog maar goede dingen van gehoord. We zijn superbenieuwd maar onze ervaringen tot nu toe met de familie Steurbaut zijn alleen maar positief.
|
|
Ann
21-7-2012
|
4-4-2011 20:55:54
Bedankt vr jullie reacties.
Wij hebben 9 zalen bezocht en dit was de enige met een einduur...
Ik denk toch dat we de zaal gaan nemen en dan een after party plannen bij ons thuis.
Davina en Debbie: wat hebben jullie er zoal gegeten wat echt wel de moeite was ? Want er is zoveel keuze.
|
|
Fredie
26-6-2010
|
4-4-2011 21:23:36
Hey Ann, wij hadden bijna definitief geboekt, toen we in de prijsfolder lazen dat je minstens 100 pers. moet hebben om over de feestzaal te kunnen beschikken. En zoiets heb je echt niet in de hand... dus vonden wij dat gevaarlijk. Gelukkig maar dat we niet toegezegd hebben want er waren uiteindelijk geen 100 personen ! Bij ons was het nog geen grote vakantie en toch bleken er al heelwat eigen familiefeesten bij onze gasten (trouws, communies) en de klassieke, onvoorziene omstandigheden (koppels uiteen of ongevallen,...). Maar voor de rest ook enkel heel positieve indrukken over deze feestzaal ; ze hebben een professionele aanpak, overzichtelijke prijsfolder en reageren snel op emails,... Het was onze eerste keuze maar die 100 personen...
|
|
Thierry
|
4-4-2011 21:58:20
Deze feestzaal is absoluut een aanrader: , mooi, tof & correct. De zaal is groot, dus met minder dan 100 man zou het ook gewoon leeg tonen. Het dansfeest begint er meestal rond 23h30, dus kun je 5,5 uur dansen: veel trouwkoppels zijn tegen dan gewoon kapot, en smeken bijna om het feest te stoppen. En de zaal is vlot bereikbaar via de autostrade. Groetjes Imagine Music www.trouwfuif.com
|
|
Evi
30-4-2011
|
5-4-2011 11:21:41
Wij hebben ook gekozen voor de zaal. Gewoon omdat het een mooie zaal is, goed gelegen (dicht bij E17 en E40) en er ging altijd een goede sfeer als wij er naartoe moesten om zaken te regelen. Nog 25 dagen te gaan en dan kan ik je er meer over zeggen.
|
|
Ann
21-7-2012
|
5-4-2011 15:35:40
Hey Evi,
Spannend met nog maar 25 dagen te gaan...
Welke menu hebben jullie gekozen ? Je mag me ook een prive bericht sturen hoor.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd om jullie verhaal te horen achteraf ook.
|
|
davina
6-5-2011
|
5-4-2011 19:48:29
twas parelhoen en nagerechtenbuffet het voorgerecht weet ik nie meer ma twas super lekker
groetjes
|
|
Ann
21-7-2012
|
6-4-2011 17:24:39
De kogel is door de kerk...
We hebben deze feestzaal gekozen. volgende week contract gaan tekenen en dan ligt onze datum en zaal toch al vast :). Ik ben helemaal blij.
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
9-4-2011 19:13:01
Proficiat! De zaal is de eerste grote stap, nu kan je starten met de rest! Veel succes.
|
|
debbie
20-7-2012
|
5-8-2012 2:13:12
Dag Ann proficiat met jullie huwelijk wij zijn 20juli 2012 getrouwd in Salons caipirinhia wij waren super tevreden nergens niets op aan te merken en wij waren er zelf ook nog nooit geweest wij zouden de feestzaal iedereen aanraden mss goed dat het om 5uur stopt of we waren er om 7uur nog en waren jullie tevreden dat denk ik wel zeker groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|