Terug naar overzicht
Hoi! Tien verschillende dat weet ik niet zo goed. Maar ik weet wel dat ze in de action nog leuke vlinders hebben, met speldjes en ook van die grote om uit te hangen. Het is in ieder geval het ideale moment om er te vinden, maar ik vrees dat je misschien wel wat verschillende soorten van verschillende winkels gaat moeten nemen. Libellen heb ik ook al ergens gezien. Ik denk ik de blokker, maar dat ben ik niet meer zeker. Misschien vlinders, libellen, bijtjes, lieveheersbeestjes (al die mooie insectjes van de lente)
Je kunt eens bij de Ava gaan kijken daar hebben ze vlinders, libellen ...
Bij maison du monde hadden ze leuke vlinders toen ik er langsging. En niet duur! Weet niet van waar je bent maar er is er eentje op de A12 boomsesteenweg en in Wijnegem shopping center
Action, Casa, zelfs Wibra! Maar ik denk ook dat je vlinders uit verschillende winkels zult moeten combineren...
kijk eens op ebay, en schrijf eens wedding decorations in de zoekopdracht. Er staan vlinders op in alle kleuren van de regenboog, ik heb het net gevonden... groetjes
Ook mooie gezien bij Dreamland. Overal waar ze paasdecoratie dezer dagen verkopen hebben ze vlinders en dergelijke. Groetjes
Hey, Wij werken ook met gekleurde vlinders. Maar dan niet voor op te spelden. Elke tafel krijgt een bepaalde kleur van vlinders, we ponsen de vlinders uit gekleurd papier. De vlinders plaatsen we dan op de wijnglazen (zie afbeelding), we schrijven er wel een naam op zodat de vlinders tevens als naamkaartje dienen. Bij het binnenkomen krijgen de mensen een envelopje met daarin een zelfde kleur vlinder als die op hun wijnglas.
Wij hebben onze vlinders gekocht op de jaarbeurs te Gent, in september vorig jaar. Het gastland was zo een of ander exotisch land en die maakte ze zelf, dus heb zo een doos gekocht... Maar das nu natuurlijk wel niet meer te vinden vrees ik...
@ wendyZo mooi zeg!Toen ik het begon te lezen dacht ik. Hm, 'echte' vlinders zijn toch mooier, maar toen ik de foto zag, amai! echt klasse
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ga morgen direct op zoek!
Wendy,Heb je deze zelf gemaakt?