Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Servettenring

4-4-2011 18:57:33
Hallo,
heeft er iemand toffe idee'tjes voor servettenringen zelf te maken?
Ik heb bruine tafellakens met een beige servet. en de bloemen die er opkomen gaan wsl fuchsia van kleur zijn.
Ik zoek eigenlijk iets simpel maar het mag toch speciaal zijn!!

als iemand idee'tjes heeft mag ze zeker geven!!

Groetjes Ann

Ann
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1245

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 19:07:36

Ik heb eens gezien dat er een bloem rond elk servet gedaan werd, jij kan dit dan afstemmen op het fuschia. Je kan dan zo'n 'grasspriet' (sorry, ik ken totaal niets van bloemen en planten,maar ik bedoel een diepgroene dunnen stengel) errond binden en dan een bloem ertussen steken. Kdenk dat dat wel mooi is en origineel.

Maar mss bedoel je iets dat je langer op voorhand kan maken?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-4-2011 19:20:31

Pareltjes (in een passend kleurtje) op ijzerdraad steken en rond een keukenrolletje wikkelen. Zo heb je mooie ronde vormpjes waar je jouw servet kunt insteken.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik4-4-2011 20:10:35

Kijk ook eens op trouwplaza, daar heb je doe het zelf tips

joke
13-8-2011
 Meld misbruik4-4-2011 20:24:26

ik heb op een doe het zelf site ook iets van servet ringen zelf maken gevonden, hier sneden ze wc rolletjes in repen zo breed als een servetring, dus dan heb je de ring al, dan van dat breed cadeaulint in de passende kleur in de breedte er rond wikkelen, ik heb het geprobeerd en hier wast resultaat geslaagd.

veel succes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-4-2011 21:01:55

Zelf heb ik voor iemands huwelijk eens servetringen gemaakt uit wit ribkarton. Op die servetringen moest bovenaan een kanten-vlinder-op-ijzerdraad vastgezet worden. Maar door het gewicht en de vorm van die vlinder, op een servetring gemaakt uit een wc rolletje, viel het geheel steeds naar één kant over en dat zag de bruid -terecht- niet zitten. Ik heb dan besloten om uit ribkarton stroken te snijden die makkelijk plooibaar waren en mooi bleven plat liggen. Het was heelwat makkelijker en het resultaat was perfect (vonden bruid en bruidegom ). Makkelijk te realiseren en als je met 2 kleuren werkt (bvb 1 voor de dames, een andere voor de heren) kan je heel mooie effecten bekomen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...