TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
6-8-2011
|
4-4-2011 19:05:21
Tof idee! waarom niet? je trouwt maar 1 keer é... :) en als je papa en vriend het zelf voorstellen, dan zeker!! :)
ik trouw niet voor de kerk, dus ik draag gewoon mijn kleed een hele dag door...
groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-4-2011 19:19:12
Je hebt maar één dag om dat kleed aan te doen, geniet er dan ten volle van!!! Ik had spijt toen ik 's avonds mijn kleed moest uitdoen... Ik was dus heel blij toen wij op zondag nog een huwelijksreceptie hadden en ik mijn kleedje nog eens mocht aandoen!
Je hebt daar trouwens geen of weinig tijd voor hoor, om je om te kleden... Die dag zit écht wel redelijk vol dat je van elke minuut intens wil genieten!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
4-4-2011 19:20:05
Ik zou het persoonlijk niet doen, je mag je droomkleedje al maar 1 dag dragen en dan zou je dat nog beperken tot een avond... :-). Maar das persoonlijk natuurlijk hé ;-).
Groetjes!
|
|
Nele
20-8-2011
|
4-4-2011 20:30:35
Ik vind het wel een leuk idee! Zelf heb ik het ook (logisch, is op twee dagen) en vind het super om nog een extra kleed te hebben. Als ik het goed begrijp doe je je 'echt' trouwkleed aan 's middags, dus je hebt dan nog ettelijke uren dat je het kan aandoen hé.
|
|
Emily
26-5-2012
|
4-4-2011 20:56:13
@Nele: inderdaad, kzou het na de lunch aandoen, rond een uur of twee, en rond 4 uur is dan de ceremonie en hoop ik op het wauw-effect ;-) Kzal er nog effe over kunnen nadenken, maar het leek me ook wel een leuk idee!
|
|
Julie
16-4-2011
|
5-4-2011 10:38:29
Hey Emily,
Dat was bij mij ook het plan, maar toen bedacht ik ook, dat zijn nog minder uren dat ik in mijn "echte" kleed kan staan. Dus toch niet gedaan!
Maar je moet het voor jezelf uitmaken natuurlijk!
Veel succes.
Groetjes, Julie
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-4-2011 12:07:35
Hey, ik heb hier ook serieus over getwijfeld en een tijdje geleden een post over geplaatst. Door de vele reacties die er zijn gekomen, ben ik verder gaan nadenken en heb ik toch gekozen om hét kleedje de ganse dag te dragen! Ik heb me dus laten leiden door het unieke van het trouwkleed en er maximaal van te genieten + de vrees voor tijdsgebrek. Als ik nu de invulling van onze dag zie, ben ik blij dat ik voor die beslissing ben gegaan...
Succes met je keuze !
|
|
joyce
30-4-2011
|
5-4-2011 13:23:37
hoi
Persoonlijk zou ik dit ook niet doen, ik heb een echt 'prinsessenkleed' en zal het al jammer genoeg vinden als ik het na het feest zal moeten uitdoen :-) Ik wil er dus ten volle van genieten :-)
Plus dat ik inderdaad zoals al aangehaald weinig of geen tijd zal hebben om nog 'rustig' iets anders aan te doen.
Veel succes met je keuze!
groetjes
Joyce
|
|
Heidi
7-7-2012
|
5-4-2011 15:39:42
Héy !
Hoeveel tijd er is, zal je natuurlijk zelf wel weten :) De dagindeling is bij iedereen anders !
en als je nu gaat rondkijken, voor een "eerste" kleedje, en je vindt wat je wil? dan zou ik het doen ! Vind je niet direct iets dat je aanstaat, kan je nog altijd je andere jurk van in begin aandoen !
Het is niet omdat het twee kleedjes zijn, dat het ene kan bestempeld worden als het échte, en het andere niet... :)
Maar ik zou op je gevoel afgaan !
|
|
Leontine
3-6-2011
|
6-4-2011 10:57:12
Ik denk dat je hier zelf overwegingen moet maken: hoe groot is de kans dat er tussen de ochtend en de middag daadwerkelijk iets kan gebeuren met je kleed? Als dit toch een redelijk grote kans is, zou ik gaan voor 2 verschillende kleedjes. Je wilt dan wel genieten van je mooie jurk, maar genieten met een vlek erop zal toch heel moeilijk worden .
Ik trouw zelf op vrijdag en het feest is op zaterdag en heb ook 2 verschillende jurken. Voordeel bij mij is dan wel dat ik ze beiden een lange tijd mag aandoen . Maar moet er toch ook niet aan denken dat ik maar 1 jurk zou hebben en dat er op de eerste dag al iets mee gebeurd. Ze kunnen dan wel zeggen dat het de meeste mensen niet zal opvallen, maar je weet het zelf, dus zou ik mezelf al niet meer op m'n gemak ermee voelen en dat zullen mensen wel aan je kunnen zien. Daarnaast heb je nog ruim een jaar de tijd, dus moet je de dagplanning toch wel kunnen indelen rond een kledingwissel??? Misschien kun je zelfs de fotoshoot regelen rond dezelfde tijd, zodat je foto's heb van beide kleedjes!! Kan de fotograaf zich tijdens jouw verkleedsessie bezig houden met close-up foto's van het boeket en dergelijke zodat het toch geen verloren tijd is.
|
|
Claudia
26-5-2012
|
15-4-2011 15:07:52
Ons wettelijk huwelijk en onze ceremonie en feest zijn op verschillende dagen. Dus heb ik zowiezo al 2 verschillende kleedjes. ;) Ik zou gewoon doen wat je zelf het leukst vindt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|