Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegom in het gips -- Deel 2!

4-4-2011 20:12:01
Dag Dames!

Enkele onder jullie hebben het waarschijnlijk gelezen, anderen niet! Mijn vriend werd vandaag geopereerd aan een cyste op zijn hand. Hij is in het gips en morgen hebben wij onze verlovingsshoot!

Nu, in de vorige post was ik heel positief, we hadden alles piekfijn uitgestippeld... gingen op zijn gips "liselotte & sam 25 juni 2011" schrijven... MAAR hij kwam terug van de operatiekamer en hij heeft een open plaatser... azo een lelijke gips met zo een lelijk wit-rood verband rond! Hij kan niet in zijn truien en ik ben mij aan het doodstressen over wat hij in godsnaam moet aandoen morgen!

Iemand tips?

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 634

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-4-2011 20:25:47

Aj da's niet leuk!!

Wat ideetjes waar ik nu zo even snel aan denk: Zelf er een mooier en gewoon 'wit' verband rond draaien. Da's alleszins al mooier op foto dan een wit/root. En kweet niet hoe creatief je bent - en op zo'n korte tijd nog kunt zijn: misschien kun je in plaats van op het verband te schrijven (want dit gaat niet zo goed op verband denk ik), er een 'etiketje van stof' op vastspelden en op dit etiketje heb je dan bijvoorbeeld de tekst die je wou er op 'genaaid' --> deed ik als kind altijd...zo met 'kruis-steken' met naam naaien op een stukje stof. Qua kleren zou je hem dan bijvoorbeeld gewoon een t-shirt kunnen aanschieten --> Een t-shirt met vrij losse mouwen moet daar misschien nog wel over te foefelen zijn

Of een andere optie: als je vriend zijn rechterarm in het gips zit, aan de fotograaf vragen hem vooraal langs links te trekken...zodat hij zijn 'gips-arm' bijvoorbeeld achter je kan houden (zodat hij je vast lijkt te houden) --> En zo zie je zijn gips helemaal niet op foto.

Of euhm...misschien een shoot doen van jullie onder een wit 'laken of deken' waaronder jullie aan het stoeien/kietelen/... zijn...en dan zien dat er altijd een stuk van het laken over zijn arm dwarrelt/ligt/gedrapeerd wordt (zo'n beetje als de videoclip van Eva de Roovere met het liedje 'Slaap zacht' (als da den titel is).

Of je kunt het uiteraard ook gewoon helemaal laten opvallen: gewoon een knalkleur van doek rond zijn arm draaien...en dan is het lekker ludiek!

Misschien dat je hier al iets mee bent...

Veel succes in ieder geval!!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-4-2011 20:27:09

amai gigantisch typfout...root = dus rood !!! Haha tis er aan te zien dat mijn werkdag vermoeiend was!! Ok brein schakelt zich nu definitief uit voor vandaag

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik4-4-2011 20:49:03

Er bestaan zo van die 'mouwkes' om over gipsen te doen, ze zouden die nr het schijnt in sommige ziekenhuizen verkopen. Of misschien in zo'n medishop of bij mutualiteit? Of idd foto's langs zijn andere kant nemen? Toitoi!

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik4-4-2011 22:59:10

Je kan op een wit stuk stof jullie zin schrijven en over zijn arm windelen, zodat het op een echte plaaster lijkt. Of zoals Chantal reeds aangaf, zijn arm zoveel mogelijk verstoppen op de foto's. Geen zorgen ... ik ben zeker dat jullie fotograaf wel ideeën heeft om het zo min mogelijk te laten opvallen ;)

Succes morgen!

karen
31-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 0:53:12

Photoshop? Jullie fotograaf kan dit tich gewoon doen verdwijnen of er desnoods een witte gips van photoshoppen? Komt wel goed meid! Ik begrijp dat je erover stresst, maar de meeste fotografen zullen wel creatief genoeg zijn! Veel plezier met de shoot morgen!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 12:36:04

Dames, dames... SUPERGOED nieuws!

We moesten deze morgen terug naar het hospitaal om te controleren of zijn wonde goed gesloten was, de dokter zal dat de zweling weg was en hij heeft een gewone gips gekregen! WOEHOE, ons plan kan doorgaan!!

DANKJEWEL voor de steunende woorden en de leuke ideetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...