Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor een warm en koud buffet. Bij het warm buffet is er keuze tussen 3 vleesgerechten en 1 visgerecht.Ik wou zeker niet de traditionele menu, omdat ik niet graag uren aan een stuk aan tafel zit. En bovendien moet je dan een keuze maken voor zoveel mensen en je kan nooit voor iedereen goed doen.Voor een walking diner zou ik persoonlijk niet opteren. Zeker niet als je nogal wat oudere mensen in de familie hebt. Die gaan toch graag aan tafel zitten.Hopelijk ben je er wat mee...Groetjes,Lindsay06/05/06
Hallo,wij hebben gekozen voor een barbecue omdat we niet graag lang aan tafel zitten tijdens onze bruiloft en men had ons gezegd dat een barbecue zeer snel kan gaan. Ons is verteld dat een buffet met 150 man gerust 3à4uur kan duren (zeker als je verschillende gangen hebt). Bovendien vinden we dit zelf heel lekker.groetjes,marjolijn
hallo,Wij waren ook in het borgerhoff geweest en hebben na lang twijfelen voor een andere locatie gekozen.Als we daar de trouw hadden waren we helemaal verkocht aan walking diner, ook omdat bij deze formule toch voor iedereen zitplaatsen waren voorzien.Ik heb ondertussen ook mensen horen stoefen over deze formule daar.groetjessaartje