Terug naar overzicht
Kan je het niet meer terugbrengen naar de winkel? Wouter heeft een kostuum voor (hou je vast) 80 euro gekocht, de stropdas kreeg hij gratis erbij! Nu stel ik mij toch een paar vragen bij de kwaliteit van dit kostuum. Ik heb aan mama gevraagd om dit eens te bekijken (ik wil het niet zien voor de trouw). Als het niks is, gaat het meteen terug naar de winkel!
Hij werd aangekocht in december .. .Dus dat is véél te laat om om te ruilen hé 80 € is wel vrij weinig hé K'zou mij ook vragen stellen .... Zie dat het daar opeens scheurt ofzo !
Ook bij C&A hebben ze reeds kostuums van 80 euro en even goed van kwaliteit als de uwe van 205 euro hoor!Getest en goed bevonden!
Mijn man heeft zo een 8-9-tal jaar terug een kostuum gekocht bij C&A voor slechts €39! Hij heeft dit regelmatig wel gedragen voor naar feesten of galabals te gaan en ik moet zeggen: héél degelijke kwaliteit, hoor! Op ons trouwfeest heeft zijn broer dit kostuum trouwens gedragen (draagt nooit een kostuum en heeft toevallig dezelfde maat als mijn man).
Misschien is het dan toch iets degelijk.. Afwachten wat mama ervan zegt!