Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze eetplaats is afgebrand , ook dat moest er weer bijkomen

5-4-2011 12:31:52
nu zaterdag trouwen wij en gisteren rond half zes kreeg ik telefoon van de zaak waar we met heel de suite gaan eten
zij hebben brand gehad waardoor er enorm veel schade is en hij dus zich zo verontschuldigde omdat we zaterdag al trouwen
ik kon wel huilen ! er heerste natuurlijk een enorme paniek tussen mij een m'n aanstaande want hoe gingen we dit oplossen op zo'n korte tijd ... men schoonmoeder er ook bij betrokken en ze ging mee overal rond bellen , we hebben zoveel : nee' dat is niet meer mogelijk gekregen dat ik onze trouw al in duigen zag vallen ....twee jaar terug is mijn aanstaande zijn broer ook getrouwd en hij had toens gezorgd dat we met z'n allen gingen eten in de colmar en stelde voor om daar heen te bellen . het is nu eigenlijk wel niet wat ik gedachten had als eetplaats met de suite maar kom , het belangrijkste was dat we ergens kunnen gaan eten . naar de colmar in merksem gebeld en wat een vriendelijke persoon was dat wel en zei meteen dat er nog plaats was .we hebben het dus gisteren al telefonisch vastgelegd en vandaag om 15.00u moeten we langstkomen voor de menu's te bespreken . gelukkig hebben we nog een plaats kunnen vinden , het was wel niet wat ik gedachten had maar beter dat dan niets he....
hopelijk is dit nu de laatste stress geweest die we zullen krijgen voor onze trouw zaterdag

tamara
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1456

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik5-4-2011 12:45:43

Van een nachtmerrie gesproken!
Iedereen denkt: als dit mij maar nooit overkomt, maar jullie is het dus wel overkomen.
Ik vind het heel erg voor jullie. Ik hoop dat jullie alsnog een beetje kunnen genieten komende zaterdag.
Groetjes,
Cindy

birgit
2-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 13:42:05

OMG !!! Hoe erg voor jullie !! Maak er toch jullie dag van zaterdag !!
Geniet van jullie moment ook al vallen jullie plannen wat in het water....

Groetjes,
Birgit en Anoeshka

kat
9-4-2011
 Meld misbruik5-4-2011 13:50:12

Oh nee, wat erg!

Met hoeveel personen zijn jullie? Want anders kunnen we hier nog wat meedenken als de colmar toch niet helemaal is wat jullie willen (kan ik me wel voorstellen), misschien vinden we dan nog iets anders.
Ik zou je al doorsturen naar ons restaurantje (Bon bini op de paardenmarkt, ik neem aan dat je van Antwerpen bent? Of zijn er nog ergens anders colmars :) ), maar we trouwen op dezelfde dag, dus daar is het helaas bezet.
Maar als jullie niet met al te veel zijn, moet dat toch lukken om nog een restaurantje ofzo te vinden.
Wij zijn toen ook gaan horen in de Vlaaikensgang, supergezellig restaurantje, daar mocht het ook, lekkere menuutjes. Enige probleem voor ons was dat het toilet boven was en dat ging niet met de oma's.

Laat effe weten van waar je bent, dan denken we mee ;)

Heel veel succes, niet panikeren, alles komt goed!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 14:38:20

Waar je ook ALTIJD terecht kan: De Engel in Zandhoven. Ideaal restaurant voor met veel volk, heb zelfs al geweten dat daar trouwfeesten voor 100 man en meer worden georganiseerd: http://www.deengel.be/

SUPERLEKKER eten en eigenlijk qua prijs valt het ook wel mee (als wij gaan eten, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en wijnen: +/- 40/45 euro per persoon)

tamara
9-4-2011
 Meld misbruik5-4-2011 16:00:04

hey mensne , alvast bedankt dat jullie willen meehelpen maar we zijn er geweest om de menu's vast te leggen en hebben dus ook al een voorschot betaald , we krijgen een plek onder de koepel en moet zeggen hoe d emeneer het uitlegde hoe de tafels gedaan worden zou het toch nog iets gezellig worden , het is natuurlijk niet hetzelfde als we eerst hadden maar ik ben al wel gelukkig dat we toch nog een eetplaats hebben

kat
9-4-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:14:35

wat fijn dat het dan toch allemaal goed komt!
Het zal heus wel mooi en lekker zijn en uiteindelijk draait het allemaal om jou en je toekomstige, niet om het restaurant

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik5-4-2011 23:34:26

fijn dat jullie een oplossing gevonden hebt,is nooit leuk zo iets te horen te krijgen zo vlak voor de trouw
maak er toch een fijne dag van om nooit te vergeten

tamara
9-4-2011
 Meld misbruik6-4-2011 2:15:51

ik wist toch even niet wat te doen hoor , en zoals inge op het laaste zei zeiden wij ook tegen elkaar , tenslotte zit je overal gewoon op een stoel en vul je overal je buikje vol dus voor die 2 a 3 uurtjes dat we daar ongeveer zulen zitten zal het zeker men dagje niet verpesten ;-)
voor mij is het allerbelangrijkste dat onze avond tip top zal zijn , wanneer alle gasten dus aankomen :p

jill
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2011 10:04:43

Jeetje, ik zou helemaal flippen.
Wel goed dat je toch iets hebt gevonden, das idd het belangrijkste!
geniet maar gewoon van je dag, de mensen die je dierbaar zijn, zijn er ook bij . Dus waar je ook bent het draait toch om jullie tweetjes he! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...