Terug naar overzicht
Hoi Astrid; Ik ken dat gevoel hoor. Wij zijn verloofd van 14-02-2011 en zijn al volop zalen gaan bekijken maar hebben ook nog niet echt forfait gekregen van mijn ouders (de sponsors ) we hopen nu zo snel mogelijk eens goed met hen te kunnen babbelen zodat we kunnen beginnen knopen doorgaan. Ik vind toch wel (als het jullie eerste keus is Oud st-jan s dat je toch moet proberen je mama te overtuigen hoor. Ik heb geen idee van het kasteel van Loppem. Maar ik blijf dit zeker volgen want dit lijkt mij ook wel een fantastische locatie!!! Ik wist zelfs niet dat je daar feesten kon doen:-) Hou je mij op de hoogte? Héél veel succes met het overtuigen van je ouders en "de aanhouder wint". Het blijft nog altijd JULLIE dag hé:-) veel groetjes, Mieke
Ik begrijp je probleem, maar ik zou toch echt wel verder zoeken tot ik een zaal gevonden heb met het wauw gevoel hoor... Groetjes
Ik zou ook zeker voor het wauw-gevoel gaan, dat kom je echt wel tegen! Wij hadden bij onze locatie echt instant wauw-gevoel en waren compleet overdonderd en 10000% overtuigd, wat dan ook compleet afstraalde op onze ouders, dus die waren ook meteen enthousiast ;-) Geen ervaring met kasteel van Loppem, maar ben effe gaan piepen op de site en ziet er wel heel mooi uit he! en heeft een kapel, altijd leuk als je daar je ceremonie wil/kan doen. Succes en echt, ga voor het wauw-gevoel!
Wij hadden een waauw gevoel bij een zaal.. maar onze rekening zou ook waauw zijn!! Vervolgens hebben we toch niet voor een waauw gevoel gekozen en een gewone feestzaal/parochiezaal gekozen. (ook een mooie maar gewone zaal hoor) Moeten uiteraard wel de zaal zelf aankleden, een traiteur zoeken,...... maar dat heb ik er voor over! Onze ouders vonden dat we zelf moesten beslissen ook al zou die ene zaal de perfecte locatie zijn.. maar uiteindelijk denken wij aan onze centjes en willen graag nog 2 weekjes kunnen genieten in een warm land!! Maar iedereen moete doen waar hij/zij zich goed bij voelt hé!!!!
Ik ben al naar een trouw geweest in het kasteel van Loppem en ik vond dat een zeer prachtige locatie. Enige nadeel was dat wij (gevraagd vanaf dessert) in een andere zaal zaten dan de gasten van de hele dag en dus trappen moesten doen alvorens we het buffet konden bereiken en die waren zeer smal en steil. Dus niet zo handig. Maar mss is dat voor jullie feest niet nodig die 2 verschillende ruimtes.
Bedankt voor de reacties! We gaan nu een weekendje naar portugal om mijn vriend zijn familie te bezoeken en dan gaan we in de loop van volgende week eens gaan kijken naar het kasteel van loppem. Ik hou jullie op de hoogte:-) Groetjes!