Terug naar overzicht
Hey Lies, Leuk om te horen, want wij hebben onze uitnodigingen daar ook besteld. Ze zouden deze week waarschijnlijk klaar zijn. Ik ben benieuwd. Wij hebben hen ook als fotograaf voor ons huwelijk. groetjes Vanessa
Hoi Vanessa, dan zal het vast en zeker supergoed in orde zijn!
Kan je daar ook gewoon drukwerk laten doen als je je foto voor op de uitnodigingen al hebt? x
Hoi Eve, absoluut! Een vriendin van ons had de uitnodigingen ontworpen en hij heeft gezorgd voor de perfecte uitvoering! Zeker doen dus...
Hoi bruidjes, Ik zie dat Luconfoto de uitnodigingen laat maken via planmaken.be of planmaken.nl waarom dit niet rechtstreeks doen? Hoe meer tussenpersonen hoe meer kosten hé. Groetjes, Marlies
Beste Bruidjes, Ik wil hier even iets nader toelichten omtrent het drukwerk. Wat Marlies hier zegt is in zo verre juist dat jullie bij LuConFoto terecht kunnen voor budgetvriendelijk drukwerk en dat dit via PlanMaken.be gemaakt wordt. Nu, PlanMaken.be IS LuConFoto. Het maakt dus geen verschil dat jullie rechtstreeks bij PlanMaken.be bestellen of via LuConFoto. De bestelling komt uiteindelijk toch bij mij terecht. Het drukwerk waar Lies en Vanessa het over hebben is van een heel andere soort. Het behoort tot een heel andere categorie waar er keuze is uit verschillende papiersoorten en tinten. Hier kunt u kiezen voor een kaart uit de collectie of voor een eigen ontwerp. De gebruikte druktechniek is ook helemaal anders dan bij PlanMaken.be. Jullie mogen en kunnen beide kaarten niet met elkaar vergelijken, PlanMaken.be is echt budgetvriendelijk drukwerk met beperkte mogelijkheden, het andere is of maatwerk of eigen ontwerp met een aanzienlijk aantal meer keuzes in papiersoorten en tinten, alsook in omslagen. Gezien wij hier rechtstreeks samenwerken met de producent, kunnen wij deze kaarten aanbieden aan voordelige prijzen. Juist zoals Marlies zegt: hoe minder tussenpersonen, hoe beter. Mvgr Ludo