Terug naar overzicht
uitnodigingen?? of lees ik daar over? rode loper? weet niet of jullie ceremoniemeester willen? Locatie om foto's te nemen
Je weet toch dat je dat via deze site perfect kan overlopen wat je nog moet doen en wat er nog te doen valt! Echt een perfect systeem, de site zegt zelfs wanneer je het best wat regelt!
Leuk.. wij trouwen ook over 108 dagen!! Wat lijkt het nog zo ver!!!! Don't panic.. alles komt in orde zalle. Volgens mij ontbreekt er nog de misboekjes, bedankjes, locatie foto's binnen/buiten? Veel succes nog!
Tof,,,,, niet dat je het bos door de bomen niet meer ziet maar dat we ook op 23 juli 2011 trouwen!!! Ook hier begin ik de laatse dagen zo een lichte paniekaanval te krijgen!! Alles leek nog zo ver weg maar nu we dichter naar de 100 gaan moet ook ik hier nog eens in actie schieten voor de laatste "kleinigheden", alvast veel succes hé
hey, uitnodigingen zijn besteld. ceremoniemeester nemen we niet. we trouwen alleen voor de wet bedankjes ( is op nog geen een trouw waar ik ben geweest gedaan) dus denken wij aan gewoon een foto van die dag naar iedereen te sturen. we hebben 2 locatie's voor buiten maar geen voor binnen ( we rekenen op goed weer) Hoeveel locaties nemen jullie? en zijn dat plaatsen die een speciale betekenis voor jullie hebben? groeten
Niet panikeren hoor, ik heb nog zaken die ik moet regelen op 45 dagen die jij al lang geregeld hebt :)
Hier net hetzelfde. Nog 59 dagen op de teller en ook nog veel dingen te doen die op je lijstje staan . Jullie staan er echt niet slecht voor hoor. Geen paniek!