Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zie tussen het bos de bomen niet meer

5-4-2011 19:52:28
Hallo,

Met nog 108 dagen te gaan weet ik niet meer wat ik nog moet doen.
De grote lijnen zijn in orde maar het zit hem in de details.
We hebben al :
een zaal
visagiste
kapper
kleren bruid
kleren bruidegom
kleren mama bruid
auto
bloemen
dj
fotograaf
snoep kinderen
gemeentenhuis
ringen
enveloppedoos
gastenboek

persoonlijk denk ik dat:
hapjes en drankjes : s'morgens en 's middags
lingerie
juwelen
schoenen bruid
kleren bruid kindjes
kleren suite
kado getuigen
kado ouders

of zijn er dingen dat ik over het hoofd zie?
alvast bedankt Darline

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 742

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:21:44

uitnodigingen?? of lees ik daar over?
rode loper?
weet niet of jullie ceremoniemeester willen?
Locatie om foto's te nemen

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:32:23

Je weet toch dat je dat via deze site perfect kan overlopen wat je nog moet doen en wat er nog te doen valt! Echt een perfect systeem, de site zegt zelfs wanneer je het best wat regelt!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:01:32

Leuk.. wij trouwen ook over 108 dagen!! Wat lijkt het nog zo ver!!!!
Don't panic.. alles komt in orde zalle. Volgens mij ontbreekt er nog de misboekjes, bedankjes, locatie foto's binnen/buiten?

Veel succes nog!

karine
23-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:34:34

Tof,,,,, niet dat je het bos door de bomen niet meer ziet maar dat we ook op 23 juli 2011 trouwen!!! Ook hier begin ik de laatse dagen zo een lichte paniekaanval te krijgen!! Alles leek nog zo ver weg maar nu we dichter naar de 100 gaan moet ook ik hier nog eens in actie schieten voor de laatste "kleinigheden", alvast veel succes hé

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:39:05

hey,

uitnodigingen zijn besteld.
ceremoniemeester nemen we niet.
we trouwen alleen voor de wet
bedankjes ( is op nog geen een trouw waar ik ben geweest gedaan) dus denken wij aan gewoon een foto van die dag naar iedereen te sturen.
we hebben 2 locatie's voor buiten maar geen voor binnen ( we rekenen op goed weer)
Hoeveel locaties nemen jullie? en zijn dat plaatsen die een speciale betekenis voor jullie hebben?

groeten

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-4-2011 21:47:43

Niet panikeren hoor, ik heb nog zaken die ik moet regelen op 45 dagen die jij al lang geregeld hebt :)

anne
4-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 22:14:18

Hier net hetzelfde. Nog 59 dagen op de teller en ook nog veel dingen te doen die op je lijstje staan . Jullie staan er echt niet slecht voor hoor. Geen paniek!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...