Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringende tips nodig

11-4-2006 21:00:56
Hallo iedereen
Over 11 dagen stappen we in het huwelijksbootje.
Nog 2 items zijn niet in orde
1: de invulling van het gastenboek
2: de speech
Onze creativiteit is een beetje ten einde en graag kregen wij tips.
Groetjes Ellen
www.users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 602

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik11-4-2006 21:15:42

hallo wij hebben een voorpagina gemaakt in ons gastenboek met een foto van me to you met als volgend tekstje : Jullie aanwezigheid heeft deze onvergetelijke dag nog een extra kleur gegeven.

Wij vragen jullie nog een klein tekstje neer te schrijven,
zodat jullie voor altijd in ons hart mogen blijven

ik hoop dat je hiermee iets ben. ik denk dat de speech op het moment zelf bij ons gedaan zal worden

al nen dikke proficiat gewenst wij nog 88 dagen!

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik11-4-2006 22:14:53

Ik zou het gastenboek beginnen met een foto van mij en mijn aanstaande,en dat gedichtje van Kristel is inderdaad wel mooi, wij laten echter mijn kleine zusje en de vriendin van mijn broertje het gastenboek "bewaken" en zij moeten zorgen dat iedereen er iets in schrijft dus doen er helemaal geen tekstje in!
De speech ,vind ik, moet je kort houden, een bedankje aan de gasten dat ze aanwezig zijn op jullie belangrijke dag, en een speciale dank aan jullie ouders, getuigen ceremonie meester en dan heb je, naar mijn mening al genoeg gezegd, en wens je iedereen een fijne avond! succes groetjes nathalie 28-07-06

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 20:51:37

Ons gastenboek begint ook met een foto van ons en dan hetzelfde tekstje daaaronder dat ook op de huwelijksboekjes komt.
Dit is het:

Zo vaak geschreven,
zo vaak gezegd.
Soms eenvoudig,
soms uitgelegd.
Die ene zin,
dat speciaal gevoel,
..."ik hou van je"...
dat is wat ik bedoel.

Naast het gastenboek zetten we dan een kadertje op een schilderezeltje (vind je in de ikea) met volgend tekstje:

"Bedankt om deze mooie dag met ons te delen.
Wij hopen dat jullie hier een tekstje schrijven, zo zal deze dag voor ons een mooie herinnering blijven"

Met de speech kan ik jullie geen tips geven, want zover zijn e helemaal nog niet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...