Terug naar overzicht
Aan onze getuigen gaan wij een gegraveerde "getuigenpen" cadeau doen net voor ze hun handtekening gaan zetten op het stadhuis. Met een gravering "gravering", onze trouwdatum en onze namen.
www.deavond.nl
Voor de ouders -> een foto van jullie naar keuze, mooi ingekaderd?!
voor de vrouwelijke getuigen haal ik een mooi juwelensetje, iets eenvoudig waarvan je weet dat het hun stijl wel is...
Wij zullen een minifotoboek of ingekaderde foto (naar keuze) aan de ouders geven. Mijn getuige krijgt een juweel van dezelfde ontwerpsters als waar zowel zij als ik de juweeltjes voor op onze trouwjurk hebben laten maken. Voor mijn aanstaande zijn getuigen hebben we nog geen idee maar we willen graag iets blijvend.
Wat ik nog vergeten te melden ben gisteren: omdat wij beiden van lekker eten en drinken houden, schenken wij aan de moeders en (schoon)zussen een mooi verpakte fles "Beaujolais Saint-Amour" (te koop in Delhaize) en aan de vaders en (schoon)broers elk twee flesjes "Geuze Mariage Parfait" (brouwerij Boon).
Wij hebben voor ons en de ouders een weekendje Zeeland geboekt!
Wij zullen hen een ontbijtje geven als we terug zijn van huwelijksreis! Groetjes
Wij twijfelen ook nog wat we zouden geven aan de ouders en de getuigen. We hadden ook het idee om een ontbijtje te geven, maar dan meteen de dag na ons huwelijk. Ik zou bij ieder gezin een ontbijtmand laten afgeven... Wat denken jullie? Groetjes