Terug naar overzicht
op de meir I am Claire's Veritas
Voor de ketting zou ik eens gaan kijken in Inno, hie rvin dje mss ook een klem? Of bij Esprit die hebben vaak mooie juwelen (kijk maar eens op de website voor een idee).
Ik heb mijn trouwsieraden besteld bij Victoria juwelen. Halsketting, armband en oorbellen voor 168 eur en ze zijn echt prachtig. Je kan anders hun catalogus eens raadplegen op de site.
Beste, Ik heb mijn juweeltjes laten maken passend bij de kleuren van mijn kleedje. Het is een ketting, oorringen en armband met swarovski kristallen en parels voor 66€. Bij LILA parels in Overijse. Is mss niet direct in de buurt, maar ze maakt voor jou de juweeltjes die je wil. Iets eenvoudigs of iets groots, ... Succes Groetjes Nathalie
Hey Maria, Ik vind de juwelen van Nona wel heel mooi en betaalbaar. Deze verkopen ze in veel winkels. Je kan anders eens naar de website van Nona surfen en de catalogus online bekijken. Je kan dan ook winkels in de buurt zoeken die dit verkopen. Veel succes met de zoektocht!
Nona is inderdaad wel mooi, maar ik geloof nooit dat je met 100e bij hun een ketting en oorbellen hebt
Hey Maria, Overal waar ze iet of wat juwelen verkopen daar kan je terecht en je kan er zo ver in gaan als je wil. Met een budget van 100 euro voor oorbellen + ketting vind je zeker wat. Ik ben oa gaan zien bij: Inno, Twice as Nice, Veritas, Claire's, H&M (voor mijn armbanden - moest er namelijk absoluut zwarte hebben) Zolang het maar mooi is en de prijs die zie je er heus niet aan hoor!Mijn ketting was geleend van mijn zus en absoluut geen duur stuk. (euro of 30)Mijn armbanden hebben alles samen misschien 15 euro gekost.En je zag het er niet aan hoor! Der is immers niemand die daar van wakker ligt, zolang je maar straalt... Groetjes, ilse
Hallo!Zoals iemand hier al zei zijn de juwelen van Victoria heel mooi en zeer betaalbaar!Als je graag wat meer info wenst, of je hebt graag dat ik je een catalogus stuur, laat maar iets weten, ik ben zelf consulente van Victoria. GroetjesVeerle