Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare sierraden ? (ketting, oorbellen, haarklem)

6-4-2011 0:55:59
Hallo, vandaag het hele shopping center afgekrost maar helaas niks naar mijn zin gevonden. Ik zoek een betaalbare, eenvoudige (zilver, eventueel een steentje) halsketting en oorbellen voor bij mijn halterjurk. 't Mag dus een relatief lange ketting zijn, maar wel fijn en simpel, prijs dacht ik aan max. 100 euro voor ketting + oorbellen. Ik zoek bovendien ook nog een klem (zo'n haarklem) om mijn stola vanachter vast te zetten (die gaat over mijn schouders, dan onder mijn armen naar mijn rug, en op de rug wil ik die 2 stukken aan elkaar klemmen) Liefst wit of zilver, ook weer eenvoudig ... Iemand enig idee waar ik eens kan gaan kijken in 't Antwerpse ? Liever geen online winkel, ik zie graag eerst wat ik koop ... bedankt !

Maria
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1686

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-4-2011 8:07:27

op de meir

I am
Claire's
Veritas

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik6-4-2011 8:59:58

Voor de ketting zou ik eens gaan kijken in Inno, hie rvin dje mss ook een klem?
Of bij Esprit die hebben vaak mooie juwelen (kijk maar eens op de website voor een idee).

Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 9:30:43

Ik heb mijn trouwsieraden besteld bij Victoria juwelen. Halsketting, armband en oorbellen voor 168 eur en ze zijn echt prachtig.
Je kan anders hun catalogus eens raadplegen op de site.

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik6-4-2011 10:31:07

Beste, Ik heb mijn juweeltjes laten maken passend bij de kleuren van mijn kleedje. Het is een ketting, oorringen en armband met swarovski kristallen en parels voor 66€. Bij LILA parels in Overijse. Is mss niet direct in de buurt, maar ze maakt voor jou de juweeltjes die je wil. Iets eenvoudigs of iets groots, ...

Succes
Groetjes Nathalie

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 10:36:31

Hey Maria,

Ik vind de juwelen van Nona wel heel mooi en betaalbaar. Deze verkopen ze in veel winkels. Je kan anders eens naar de website van Nona surfen en de catalogus online bekijken. Je kan dan ook winkels in de buurt zoeken die dit verkopen.

Veel succes met de zoektocht!

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik6-4-2011 10:45:44

Nona is inderdaad wel mooi, maar ik geloof nooit dat je met 100e bij hun een ketting en oorbellen hebt

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik6-4-2011 13:00:09

Hey Maria,
Overal waar ze iet of wat juwelen verkopen daar kan je terecht en je kan er zo ver in gaan als je wil. Met een budget van 100 euro voor oorbellen + ketting vind je zeker wat.
Ik ben oa gaan zien bij:
Inno, Twice as Nice, Veritas, Claire's, H&M (voor mijn armbanden - moest er namelijk absoluut zwarte hebben)
Zolang het maar mooi is en de prijs die zie je er heus niet aan hoor!
Mijn ketting was geleend van mijn zus en absoluut geen duur stuk. (euro of 30)
Mijn armbanden hebben alles samen misschien 15 euro gekost.
En je zag het er niet aan hoor! Der is immers niemand die daar van wakker ligt, zolang je maar straalt...
Groetjes,
ilse

veerle
21-8-2010
 Meld misbruik4-5-2011 21:11:31

Hallo!
Zoals iemand hier al zei zijn de juwelen van Victoria heel mooi en zeer betaalbaar!
Als je graag wat meer info wenst, of je hebt graag dat ik je een catalogus stuur, laat maar iets weten, ik ben zelf consulente van Victoria.

Groetjes
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...