Terug naar overzicht
De Oude Maalderij te Moerzeke mss? ze hebben hier op de site ook een pagina.
Dag Liesje, Waar in Oost vlaanderen wil je ongeveer uw hoeve of zaal ? want oost vl is groot he :-) ik woon in ronse en hier zijn Hoeves die beschikbaar zijn voor feesten. grz
Goh eigenlijk maakt het niet zoveel uit,... ik woon in Gent maar, ik wil liever op "den buiten" trouwen.Ik ben wel op zoek gegaan naar alternatieven en kwam feestzaal ten Dauwe tegen,...Lijkt me ook de moeite en de prijzen zijn echt aanvaardbaar!! Waar trouwen jullie? Super bedankt voor jullie reactie! groetjesLiesje
Hey, Ik ben van Ronse maar afkomstig van Gent :-) trouwen in hartje vlaamse ardenne St-Hubert kasteel. this mooi en nog schappelijk van prijs. had je al eens gedacht Boerenhof in Oostakker of Drongen? mijn ouders zijn dertijd 25ste huwelijksverjaardag daar feest gehouden zeer mooi en tuin voor de aller kleinsten echt leuk !Oostakker dan he :-) succes he ! ps Ten dauwe ja al van gehoord nog niet geweest.
Oja hebben wel 1jaar ervoor geboekt want pff die mensen hebben al tot 2015 reservatie's hihi
http://www.openhuis.be/nl/ ? Ik ben er zelf nooit geweest maar vrienden hadden het me aangeraden.