Terug naar overzicht
Maar alléé relax Hier nog 36 dagen en mijn vent is gisteren afgekomen dat hij zijn kostuum niet goed meer vind en moet een ander hebben Ik ga blijkbaar gemakkelijk met stress om ... K'heb echt zoiets van: foert Misschien het mooie weer die dat doet Ge zijt mooi op planning hoor
Hey, Hier nog 37 dagen,ik kijk er al vree naar uit maar heb geen stress alles is gedaan nu nog het mooie weer en tis perfect. Ik heb wel wat schrik ik neem sinds vorige week cortisone en mag zeker niet bijkomen kga dan stoppen eind deze week liever dan wat pijn dan dat men gezicht begint op te zwellen. juist men ringen moeten nog toekomen.
Hoi, Hier staan er nog 44 dagen op de teller en er moet nog heel wat gebeuren. Denk maar aan bedankjes, gastenboek, uitnodigingen versturen, pak echtgenoot, schoenen, lingerie, ... het lijstje is nog redelijk lang maar gene stress we zullen alles wel op tijd in orde krijgen. Volgende week 2 weken paasvakantie dus dan kan er na eerst een deugdoende vakantie nog heel wat gedaan worden.
Hallo Lien, Wij trouwen dezelfde dag. Bij ons is het een receptie met aansluitend dansfeest. Ik denk dus dat ik geen tafelindeling ga voorzien. (hebben enkele lage tafels, maar ook receptietafels). Wij moeten nog afspreken met de zaal voor de details. Ik wou dat doen zodra alle bevestigen binnen waren (ten laatste 20-04). Ik moet zeggen dat de meeste (meer dan de helft) nog niks hebben laten weten. Is dat eigenlijk normaal? Groetjes en veel plezier de komende 4 weken (help!) Ingrid
Ingrid, ik denk wel dat dat normaal is hoor. Bij ons moeten ze bevestigen tegen 25 april!!Hoor van iedereen hier die al getrouwd is dat dat normaal is. Mijn stress is even weer wat verminderd :) Groetjes en veel succes Lien