Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Animatie

6-4-2011 12:43:35
Hey iedereen,

Ik had volgende vraag, wij dachten erover om tijdens ons avondfeest voor een vleug humor te zorgen door bv een acteur in te huren die een typetje komt neerzetten, een onhandige ober, een grappige ceremoniemeester, iets in die zin. Ik had gemaild naar een artiestenbureau en kreeg een offerte terug 795 euro voor 1 persoon (terwijl ik een act van ongeveer één a twee uur in gedachten had) Ik vind toch wel zeer duur 795 euro. Kent er iemand van jullie een goeie acteur die budgetvriendelijk is of een alternatief is ook altijd welkom!

groetjes

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 917

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 12:50:29

Een goede vriend van me is amateuracteur, maar ik vind hem wel echt goed. Misschien dat hij of iemand in het toneelgezelschap dat wel ziet zitten, maar dat hangt er natuurlijk ook van af van waar je bent.
Ik vind dat in ieder geval ook heel duur, maar ik vraag me af of een act van een uur à twee uur niet veel te lang is voor een trouwfeest. Of bedoel je dan in de loop van twee uur af en toe een act doen, zoals een onhandige ober die bij het voorgerecht iets laat vallen en dan bij het hoofdgerecht weer iets anders tegenkomt... ?

Indien je geïnteresseerd bent, zal ik het eens vragen, maar hij trouwt binnen 9 dagen, dus 't zal voor erna zijn...

tamara
9-4-2011
 Meld misbruik6-4-2011 14:04:30

heb je niet zo iemand in de familie die hard van humor houdt en het misschien ziet zitten om die rol op hem of haar te nemen? ik heb zo eens gezien op tv van iemand die trouwde en een nonkel en neef van haar deden zich voor als den dikke en de dunne , ik moet eerlijk toegeven , die twee hebben dat prachtig gedaan , de kledij , het wandelpasje en al de rest was even identiek als de echte dikke en den dunne , misschien een ideetje voor je om zo iets af te spreken met iemand die je goed kent ?

groetjes

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik6-4-2011 15:22:56

Hoi Jessica,

Wij hebben ook een entertainer voor tijdens de receptie gedurende 1u en daarna nog een uur tafelanimatie door dezelfde persoon. Ze hebben bestaande typetjes, zoals onhandige garcon, kuisvrouw ea ... maar werken ook op maat als je dat wenst. Je kan hen op het internet terugvinden onder fabularasa ... wij zijn benieuwd naar het resultaat, het contact was alvast super :) De prijs zal afhankelijk zijn van wat je wil ... bij ons ligt het onder de 500 euro.

Succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-4-2011 19:09:54

Ik vind dat echt niet nodig op een trouwfeest, sorry...
Ik zou waarschijnlijk één van de mensen zijn die zich daaraan begint te ergeren...
Een trouwfeest draait voor mij rond het bruidspaar, lekker eten, goeie babbels met familie en vrienden en goed uit de bol gaan op de dansvloer! Andere animatie heeft voor mij weinig of geen meerwaarde! Zonde van het geld...

ann
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:44:26

heb onlangs een tafelgoochelaar bezig gezien...ts de gerechten door kwam hij tafel per tafel goochelen,hij stond op 10 cm van jou,wat die allemaal deed was ongelooflijk!!onbegrijpelijk...hij stopte een mousse balletje in je hand,je deed het open en er waren er 2...bij de volgende van 2 naar 3 enz...op einde stopt hij 4 balletjes in je hand,plooit je hand toe...open en er verschijnt 1 grote bal..ni te doen..trucs met kaarten ...echt goed...ze vroegen denk ik iets van een 300 euro .
ze doen allerlei thema opdrachten maar je kon ook enkel goochelaar nemen.website is arganization services.ze zijn van meise

A.
23-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 22:31:12

Ik sluit me volledig aan bij Véronique.. vind dit zonde van het geld en als er zo iemand is ingehuurd erger ik me na een tijdje er echt enorm aan. Maar uiteraard is dat ieder zijn eigen mening. Vind niet dat dit een meerwaarde geeft aan een trouw!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik7-4-2011 7:38:48

Ik ga mij moeten aansluiten bij Veronique en A. Ik vind dit ook vreselijk zonde van het geld en betwijfel heel sterk de meerwaarde van zo'n animatie. Ben ooit naar een trouwfeest geweest waar de ontvangst door zo'n professionele animator gedaan werd en ik vond dat niet zo leuk.
Ik denk dat je dat geld echt beter aan andere dingen kan besteden.
Uiteraard heeft iedereen een andere smaak en mening en gelukkig maar want anders zou de wereld nogal saai zijn hé

Els
11-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 20:53:12

Hallo,

ik sluit me eveneens aan bij de mening dat ik dit niet echt nodig vind tijdens een avondfeest maar daarbij ben je uiteraard niet echt geholpen met je vraag... Toen we naar de trouwbeurs gingen hebben we ook iemand gezien die tafelanimatie doet (eerder goochelaar), zie dat je nog wat tijd hebt dus misschien kan je daar nog wat ideetjes/offertes vinden.

Wij gaan wel tijdens de receptie een clown als ballonplooier hebben die gedurende een uurtje de kindjes zal entertainen. Maar da's eigenlijk omdat we zelf 2 kindjes hebben en enkele ouders van hun kameraadjes als goede kennissen uitnodigen, eveneens bij de buren redelijk wat kindjes. Ik hoop eigenlijk inderdaad wel dat hij de volwassenen wat met rust zal laten want vrees dat ik mij anders ook wel zou ergeren... zelf zal ik er niet veel last van hebben want zal mogen handjes schudden en kusjes geven :-) Is een leuk alternatief dachten we want ook bij regenweer (laat ons hopen van niet!) is het geen verloren geld ipv bvb springkasteel. En ondertussen hebben de ouders hun handen wat vrij ;-)

Succes!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik11-4-2011 8:58:22

papa chico.be
mss vind je daar wel iets :)

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2011 12:54:28

Hey iedereen,

bedankt voor de reacties. Blijkbaar staan heel wat mensen hier negatief tegenover dus... mss laten we het wel zoals het is

wouter

Meld misbruik8-10-2011 14:44:45

In de nieuwe For Lovers staat hierover een artikel. Het is zeker de moeite waard om een animatie te boeken, als deze juist geplaatst wordt. Ik zou echter niet zomaar naar een artiestenbureau stappen, maar persoonlijk contact met iemand opnemen.
Dit gaat niet alleen goedkoper zijn, maar je zal ook meteen kunnen uitleggen wat je verwachtingen wel/niet zijn. Misschien kan je vragen op die persoon ergens eerst aan het werk te zien? Er zijn heel fijne vormen van animatie die werkelijk de sfeer zullen optrekken, zonder direct alle aandacht naar zich toe te trekken. Neem bijvoorbeeld close-up magie, gewoon een uuurtje of tussen de maltijden en/speeches, tafel per tafel. Op de volgende trouwbeurzen in Leuven en Gent kan je Piet Callemyn aan het werk zien. Zeker de moeite, en hij zal je met plezier informeren, en naar je wensen luisteren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...