Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Antwerpen kledij bruidegom

12-4-2006 9:02:58
Iemand goede tips voor een winkel waar mijn aanstaande op zoek kan gaan naar een kostuum.
Liefst rond de € 500 - € 750... prijsklasse.
Mercikes!

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 408

Phyllis

Meld misbruik12-4-2006 9:11:30

Dag Katrien,

Mijn toekomstig ventje heeft zijn kostuum gekocht bij Lenders en hij was daar meer dan tevreden. Een zeer ruime keuze in kostuums en de service is er dik in orde. Ward had een zekere Frank als verkoper en die heeft hem fantastisch geholpen naar het schijnt. De prijsklasses van de kostuums variëren sterk. Mijn ventje heeft daar 2 kostuums gepast en het tweede was meteen raak. Het eerste was er eentje van 450 euro en het tweede van 900 euro. Nu zei hij wel dat er weinig kostuums waren tussen de 500 en 800 euro. Ofwel zit je eronder (zoals oa die van Hugo Boss, die ook echt wel mooi zijn) ofwel zit je meteen aan 800 euro en meer, zoals die van cossmo.

Als ik van jou was zou ik mijnen toekomstige er toch maar eens naartoe sturen. Kijken kost geen geld hé.

Hoop je hiermee te kunnen helpen,

groetjes,
Phyllis
28/07/06

Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik12-4-2006 12:10:25

Hey Katrien,

Ik ben samen mee gaan kiezen. Wij zijn ook naar Lenders geweest, hebben ze echt veel keus. Hij heeft uiteindelijk voor een kostuum van ongeveer 650 euro gekozen, prijsklasse varieert daar idd wel, hangt er vooral vanaf wat je wil, wil je echt ceremonie of niet, das de eerste vraag die ze je daar ook stellen. Wij zijn voor een "gewoon" deftig kostuum gegaan, zonder echte manchetteknopen enzo, voor ons hoeft dat allemaal niet. Ze hebben er twee ceremoniemerken: cosmo en Wilvorst, allebei prijzig, alle andere kostuums zijn veel schappelijker van prijs. Ook waren wij zeer tevreden over de hulp.

Zeker doen!

Ineke

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 12:23:22

Wij zijn eerst ook naar Lenders geweest, alleen zijn we daar toegekomen midden in de verbouwingen. Alle kostuums hingen in een tent. Je kon er echt niet deftig kiezen.

Dan zijn we maar naar Wellens in Herentals gereden. Ook heeeeeeeeel veel keuze, alle grote merken zoals Cossmo waarvan mijn ventje een kostuum gekocht heeft. Deze kostuums kosten inderdaad iets meer, vanaf 800 euro, maar zijn echt prachtig.

Bij Wellens vind je ook voor minder geld kostuums hoor.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 12:31:09

Hallo Katrien

Wij zijn naar de Hugo Boss winkel geweest in Antwerpen. Ik denk dat mijn ventje 650 € heeft betaald voor zijn kostuum en ik vind het heel erg mooi !

Groetjes

Lien
26/05/06

tamara
26-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 14:37:22

Hey Katrien,

Wij zijn naar SKM in AArtselaar geweest, m'n ventje heeft daar direct z'n kostuum gevonden en snelle service, hij heeft 500 euro betaald, daarin zit ook een plastron en gilet.
groetjes tamara
26/05/2006

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-4-2006 12:21:44

Hela, even meedelen dat mijn bventje gisteren zijn kostuum heeft gekocht. We zijn naar Men's fashion in de Huidevetterstraat gegaan en hebben daar een zeer mooi pak gevonden voor m'n ventje! Oef, weer een to do taak van de lijst geschrapt! TOch bedankt voor de tips!

Groetjes,
Katrien
18/8/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...