Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

6-4-2011 16:21:21
Heeft iemand leuke ideeën voor het vervoer tussen de verschillende plaatsen. Wij zouden graag een huifkar willen huren maar dit is bijna niet te vinden in Limburg.

Hopelijk hebben jullie leuke ideetjes...

Gr

Evi
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1050

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:27:40

Regio Dilsen-Stokkem zit er zo'n bedrijf!

Ann
5-8-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:36:09

Wij gaan met een oldtimer bus
lekker gezellig samen met iedereen en dan moeten we ook niet op elkaar wachten als de rest parking aant zoeken is bvb
en we hebben die bij Luc's Classic cars en die is van lommel
www.classicbus.be

Groetjes

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:34:53

Hallo,

Ga eens vragen bij een plaatselijke boer? die kennen meschien wel mensen die z'n dingen verhuren .. Mijn tante is destijds getrouwd in een witte koets en de familie reed achter in z'n huifkar. Echt leuk om mee te maken enkel het weer dat was minder iedereen had koud dus denk daar ook eens aan he! Wij hebben het aan een goede vriend gevraagd die werkt bij volvo en we mogen een auto gratis gebruiken meschien eens in jullie omgeving kijken wie met een schoon juweeltje rijdt :-)

alvast succes he!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...