Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, vind mijn kleed plots niet meer mooi...

6-4-2011 19:42:37
Help, ik ben voorbije zaterdag mijn kleedje mogen gaan passen...en ik vind het niet meer mooi. Nochtans was ik in november helemaal weg van mijn kleedje. Ik begrijp het niet! Is er iemand die dit herkent?

Sofie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1792

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 19:50:47

ja...
Ik heb dit ook wel een beetje.
Erg he?
Ik heb lang getwijfeld om te bellen naar de winkel of ik eventueel nog kon wisselen maar heb uiteindelijk besloten om dit niet te doen.
Het kleed dat ik heb was eigenlijk het enige dat in het vooropgestelde budget paste. Achteraf gezien denk ik dat ik beter 100€ meer had uitgegeven voor een kleed waar ik helemaal weg van was.
Maarja, het is nu te laat en het is ook geen 'lelijk' kleed :-)
Maar ik had mezelf altijd voorgesteld dat mijn kleed "wow" zou zijn en zoals vele anderen hier op het forum mij supergelukkig zou maken...
Misschien is dat dezelfde teleurstelling die jij nu hebt...

Wat ga jij doen?

davina
6-5-2011
 Meld misbruik6-4-2011 20:01:38

hey sofie,
heb je soms foto's of weet je het merk en model anders wil ik wel es kijken hoor, mss zijn het gewoon twijfels, want in november vond je het toch mooi

Isabel
16-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 20:09:16

Ja ik wil ook wel is kijken :)

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik6-4-2011 20:26:10

wel ik had dat ook de tweede keer,maar nu na de derde keer is het veel beter!!
begon ook te twyfelen,maar je moet maar denken eerste keus is de beste keus!

in die boekjes enzo staat het toch altyd mooier uitgebeeld en zyn het echt fotoshoots!!
komt wel goed zeker weten!!door eigen ondervinding!!

succes

ann
2-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:21:22

ik moet donsdag 2e keer gaan passen,hoop dat het nog ok is...
ik had wel twijfels 3 weken nadat ik had gekocht,plots bang dat het niet ok was omdat ik zo snel besliste...ben dan even teruggegaan en nog eens gepast en toen voelde ik me terug goed...want ja,was goeie keuze...denk dat het gewoon wat twijfels zijn hoor!!je zal echt mooi zijn hoor!!

tinne
22-7-2011
 Meld misbruik6-4-2011 21:31:10

Hoi Sofie,

Ik heb net hetzelfde voor. Ik ben nu ook al weken aan het twijfelen of ik niet beter een ander kleed koop. Ik heb mijn kleed in Nederland gekocht. Mijn mama en tante waren erbij en zij waren zo in de wolken. Ik vond het ook een mooi kleed, maar nu begin ik echt wel te twijfelen. Ik ben dan ook nog zo stom geweest om een ander kleed te passen in een andere winkel. Een kleed waar ik echt helemaal weg van ben. Ik wilde het niet meer uitdoen, maar gekocht is gekocht. Ik kan me niet veroorloven om een ander kleed te kopen. Niets aan te doen... Helaas...

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik7-4-2011 9:09:22

Je bent zeker niet de enige... Ik heb hetzelfde probleem... Mijn verloofde zei onlangs dat hij van die klassieke trouwkleren niet mooi vindt... Nu ja, wat verstaan mannen onder klassiek natuurlijk... Dus ik ben heel hard aan het twijfelen. Had voor ik ging passen eens op het internet gekeken, en een kleedje gevonden waar ik weg van was (op foto), maar door de prijs direct uit mijn hoofd gezet. En nu heb ik een beetje spijt/twijfels...

Begin mei eerste pas, ik heb aan mijn papa gevraagd om mee te gaan, ik heb de mening van een man nodig...

Als je 't nu écht écht niet mooi meer vindt, kan je't misschien nog verkopen en een ander zoeken...? 'k Weet niet of je nog tijd genoeg hebt, misschien best eens in de winkel vragen...

Beu, hé?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 9:52:25

Ik heb binnen een maandje mijn eerste pas. Heb geen foto van mezelf in mijn kleed. En op de foto's in de catalogus vind ik het kleed niet echt mooi. Ik heb een heel simpel kleedje gekozen met wijnig speciallekes hoewel ik altijd heb gedacht een princessenkleedje te hebben. Ik hoop dat bij de eerste pas het gevoel terug komt maar nu heb ik echt schrik dat het te "gewoon" gaat zijn.

Mijn getuige (die vorig jaar trouwde) wist me te zeggen dat ze een gelijkaardig gevoel had maar toen ze haar make-up en haar had laten doen en zichzelf toen in het kleedje zag kwam het gevoel wel terug.

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 9:58:34

Hallo,
Zijn misschien allemaal maar twijfels. Je moet jezelf zien met een mooi kapsel en opgemaakt. De juiste sieraden maakt alles compleet.
Gisteren had ik mijn eerste pas. Mijn kleed is niet wit en ook ik heb getwijfeld of ik toch niet beter iets anders had genomen. In de voorbije maanden ben ik 5 kg afgevallen en zit nu op mijn streefgewicht. Ook heb ik een 4 tal zonnebankjes achter de rug.
Ik voelde mij gisteren super in mijn kleed. Mijn haar was half opgestoken en ik had me zo goed en kwaad als kon opgemaakt. Nu nog op zoek naar de juiste juwelen (weet wat ik wil) en het plaatje is af. Je zal zien Sofie, je zal er schitterend uitzien op je trouwdag - niet twijfelen dus.
Groetjes,

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:53:11

Ik ben ook nog altijd aan het twijfelen en ik trouw binnen een goeie 3 weken.

Op het moment dat ik al de kleedjes aan het passen was, was ik heel hard aan het twijfelen tussen 2 kleedjes. Ofwel eentje dat volledig mijn stijl is, maar niet zo goed bij mijn lichaamsfiguur paste ofwel eentje dat wel heel mooi is en perfect rond mijn lichaam zit maar niet echt wat ik in gedachten had. Ik heb toch voor dat laatste gekozen.

Omdat ik bij mijn eerste pas niet zo tevreden meer was begon ik heel hard te twijfelen of ik misschien toch niet beter voor dat andere had gekozen. Maar gisteren ben ik nog eens geweest om te passen en hebben ze het een en ander aangepast en vind ik het wel weer goed. Nog niet de volle 100% maar het kan ermee door. En hoe meer je het draagt of je foto's bekijkt, hoe beter je het vindt. Dat is bij toch zo...

Je kleed zal sowiezo niet lelijk. Je hebt er tenslotten voor gekozen.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 13:47:19

Goh, maak je daar maar niet te druk in... Ik heb ook al waw-momenten en bwah-momenten gehad met mijn kleed .

Je moet inderdaad alles eens in zijn geheel zijn: mooi kleurtje, beetje opgemaakt, juiste juwelen etc. Het zal een wereld van verschil zijn.

Dat wow-gevoel waarover je het hebt, ik denk dat iedereen daar ook niet voor in de wieg is gelegd. Ik bedoel hier niets verkeerd mee, noch in de ene noch in de andere richting, maar sommige mensen zijn sneller superenthousiast terwijl anderen er kalmer over blijven. Dat heb je ook bij de rest van de voorbereidingen denk ik. Sommige bruidjes vinden alles fantastisch en leuk aan de voorbereiding, terwijl anderen (waaronder mezelf ) gewoon zo snel mogelijk door dat geregel heen willen richting dé dag!! Ik moet mezelf vaak 'aanmanen' om er nog een beetje bij te genieten ook, terwijl dat bij andere bruidjes vanzelf gaat!

Ik wijk een beetje af, ik weet het, maar het is gewoon maar om je gerust te stellen dat niet alles ooh en aaah moet zijn op elk moment in de voorbereiding. Dat je nu twijfelt, zal wel normaal zijn. Wacht nog even je volgende pas af, je zal wel merken dat het ja-gevoel zal terugkeren. Ocharme die kleedjes, misschien leggen we te veel druk op hen ?

't Komt wel in orde!!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 13:48:25

Je had het wel niet letterlijk over het wow-gevoel bij de aankoop, maar je zal wel weten wat ik bedoel hé...

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 13:57:44

Ik heb binnen 2 weken mijn eerste pas en ben ook zenuwachtig. Was heel tevreden toen ik het gekozen had, maar sindsdien ben ik ook aan het twijfelen en heb ik al 100keer in de boek gekeken.
Waar ik het meeste schrik voor heb is dat hij mijn kleed niet gaat mooi vinden... Hij is ook niet zo voor die klassieke dingen enzo, en ik heb echt schrik dat als hij mij gaat zien dat hij gaat denken van 'wat heeft ze aan'.
Hoop dat als ik het binnen 2weken aanheb, ik er niet meer aan twijfel.
En Charlotte: ik heb hetzelfde probleem, iedereen zegt geniet van de voorbereidingen, tis zo voorbij. Maar zou juist graag hebben dat het voorbij is, en het dé dag zelf als is :)
Maar bepaalde dingen geniet ik wel van, zoals kleed kiezen, ringen kiezen, uitnodigingen rondbrengen.

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik7-4-2011 15:11:14

@Kim, dat is ook mijn grootste zorg. Tja, ik heb hier al gehoord dat hij je sowieso mooi vindt die dag, maar toch... Stel dat mijn lief nu juist de uitzondering is... Daarom neem ik mijn papa mee voor de eerste pas, denk echt dat een (eerlijke!) mannelijke mening mij gaat geruststellen (tenzij hij zegt dat het spuuglelijk is, natuurlijk... zou wel efkes slikken zijn. )

@Charlotte: idd, ik zou ook gewoon graag hebben dat ik morgen wakker werd en het al zover was. Ik vind die voorbereidingen ook niet zo waauw.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 16:01:35

ik denk dat elk bruidje door deze fase "moet". ik heb ook erg getwijfeld of ik wel de goede keuze heb gemaakt. maar na mijn eerste pas was ik toch weer overtuigd dat ik juist gekozen heb.
je hebt toch niet voor niets die keuze gemaakt toen?
wat vind je niet meer mooi nu dan?

als je het "totaalpakket" zal zien (schoenen, juwelen, mooi aanpassend kleedje,...) zal je wel helemaal bijdraaien.

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Joyce

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 17:16:11

Thnx!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info