Terug naar overzicht
van waar ben je? lingerie kan je gewoon in een goeie lingeriewinkel kopen, en schoenen bij gabrielli in roeselare groetjes en succes
Ik kocht mijn trouwschoenen ook bij Gabrielli in Roeselare. Grote keuze en betaalbare prijzen. Lingerie kocht ik van Marie-Jo.
Oké, ben van de kust. We hebben wel enkele winkels die marie-jo verkopen, ik zal daar eens gaan kijken. En die schoenenwinkel zal ik ook zeker op men lijstje zetten. Ik denk dat ik men schoenen in de solden ga kopen om toch een beetje te kunnen besparen... Dank u voor de tips
Ja zeker eens kijkje nemen in Roeselare, ik ben van Gent en ook speciaal naar daar geweest, massas keuze, en zeker betaalbaar. Alle kleuren en modellen !!! Lingerie gekocht bij Couture Conny in Aalter, zij heeft de speciale bruidslingerie van Poirier.
Hier 100% gelijk aan Hilde : schoenen bij Gabrielli + lingerie van Marie-Jo.
ik heb ook lingerie van Marie-Jo en schoenen van Sacha... In de meeste winkels vind je gewone witte pumps, als je niet zot bent van echte trouwschoenen...
Schoenen ( gewone witte pumps) in Brussel voor 15euro en lingerie bij Hunkemöller.
Nathalie, wij kunnen je misschien helpen met bruidsschoentjes je kan even checken op onze online shop http://www.aura-online.be/eshop/list.php?path=20 of even langskomen in de winkel veel succes Ellen