Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmagazines

6-4-2011 21:33:07
Hey,

voor de nieuwe bruidjes, ik heb mij de voorbije maanden wat laten gaan en heb een aantal bruidsmagazines gekocht of gekregen. Zij die geïnteresseerd zijn, ik geef ze weg :-)
Ik doe liever iemand een plezier, dan ze bij het oud papier te leggen!

Op te halen in Gent, Antwerpen of Jabbeke.

Groetjes,

Hanne

hanne
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 831

Yasmina
2-8-2012
 Meld misbruik7-4-2011 11:41:59

Hoi Hanne,
Super tof van je!
Ik heb ook zo'n verslaving ondertussen gekregen ;)
Dus zou het super vinden!
Maar waar in het antwerpse zou ik ze kunnen ophalen?
Ik heb namelijk geen eigen vervoer dus moet een beetje bereikbaar voor me zijn snap je? :)
Zoiszo al super bedankt!
Groetjes,

Yasmina

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-4-2011 13:12:36

Hey,

Ik ben Ellen: en zou ook wel enkele (of één van jou boekjes) willen verslinden. Zelf kan ik het best tot gent geraken (studeer in gent).
Wanneer je natuurlijk liever jou boekjes aan 1 iemand geeft @yasmina (omdat zij eerst was). Begrijp ik dit heel goed (mag voor jou ook geen rommeslompt worden).

Alvast heel erg bedankt

Veel groetjes
Ellen

Merel
13-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 15:30:46

En ik zou dan weer bij jabbeke erom kunnen komen :-). Maar ik heb alle respect voor de dames die voor mij waren. Trouwens Yasmina trouwt ook voor mij! Dus zou het logisch zijn dat zij de eerst keuze krijgt. Als er nog iets over zou zijn wil ik er gerust omkomen!
Liefs,
Merel

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-4-2011 21:29:02

Hoi hoi,

normaal gezien zijn ze morgen de deur uit!
Moest het niet zo zijn, contacteer ik jullie terug.

Groetjes,

Hanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...