Terug naar overzicht
Hoi Hanne, Super tof van je!Ik heb ook zo'n verslaving ondertussen gekregen ;) Dus zou het super vinden! Maar waar in het antwerpse zou ik ze kunnen ophalen? Ik heb namelijk geen eigen vervoer dus moet een beetje bereikbaar voor me zijn snap je? :) Zoiszo al super bedankt! Groetjes, Yasmina
Hey, Ik ben Ellen: en zou ook wel enkele (of één van jou boekjes) willen verslinden. Zelf kan ik het best tot gent geraken (studeer in gent).Wanneer je natuurlijk liever jou boekjes aan 1 iemand geeft @yasmina (omdat zij eerst was). Begrijp ik dit heel goed (mag voor jou ook geen rommeslompt worden). Alvast heel erg bedankt Veel groetjes Ellen
En ik zou dan weer bij jabbeke erom kunnen komen :-). Maar ik heb alle respect voor de dames die voor mij waren. Trouwens Yasmina trouwt ook voor mij! Dus zou het logisch zijn dat zij de eerst keuze krijgt. Als er nog iets over zou zijn wil ik er gerust omkomen! Liefs, Merel
Hoi hoi, normaal gezien zijn ze morgen de deur uit! Moest het niet zo zijn, contacteer ik jullie terug. Groetjes, Hanne