Terug naar overzicht
Ik ook !! ga uw berichtje goed opvolgen want vind dit ook zeer moeilijk! Ik vraag het aan mijne pastoor diene zal het beter weten dan ik he ! hou u op de hoogte! groetjes
Ik denk dat wij op het gemeentehuis alles een beetje losser zullen laten verlopen en niet in suite zullen binnen- en buiten gaan, maar als koppel... Als je dit toch wil doen, vind ik het geen probleem om dezelfde volgorde te hanteren als bij de kerk. Jullie hebben inderdaad wel een ingewikkelde combinatie . In elk geval komen de ouders het dichtst van het koppel, daarna de getuigen - waarbij de getuige van de bruid het dichtst bij het koppel komt. Hopelijk heb je iets aan m'n antwoordje!
@ Charlotte: Ja dankjewel... En kan het dan dat wij tesamen buitenkomen maar dan toch weer in andere auto's gaan zitten? @ Kelly: ja ingewikkeld allemaal :)! DoeiSharon
@Sharon, Daar wij geen ceremonimeester nemen omdat op de locatie van het feest alles word geregeld door opgeleide mensen vonden we voor het 1ne uurtje 300euro betalen teveel dus hebben een vriend gevraagd dit voor hem te nemen ! En idd Charlotte heeft me al eindje verder geholpen :-) ik maak nu lijst op en dan moet alles volgens plan verlopen ik breng ook mijn familie en man's familie de dag ervoor op de hoogte hoe alles zal verlopen !
Ja, ik ga dat nu al doen denk ik. Wij hebben ook een vriend gevraagd om ceremoniemeester te spelen. Groetjes Sharon