Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs uitnodigingen

6-4-2011 23:12:50
hallo allemaal,

Kunnen en willen jullie mij vertellen hoeveel jullie in totaal betaald hebben voor jullie uitnodigingen? Met enveloppen bij (prijs per kaart+envelop ongeveer)?
Vinden jullie het gepast om de uitnodigingen in witte enveloppen te steken, met de namen in het goud erop geschreven?
En kan het om enkel de voornamen te noteren op de kaartjes die we zo afgeven?
En zetten we dan op de kaartjes die we opsturen de achternamen? Of beter 'fam.....'?
Wat denken jullie?

Alvast bedankt.

Groetjes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1882

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 7:14:33

Hey Sharon,

Wij hebben onze kaarten ook juist besteld. Voor 120 kaarten met envelop en sluitzegel betaalden wij net geen 300 euro. Hierin zaten natuurlijk de enveloppen bij. Wij hebben ook witte enveloppen hoor! We gaan ofwel de geadresseerde schrijven met een gouden pen of we gaan het zelf printen in hetzelfde lettertype als de uitnodiging. We doen ook eerder een losse betiteling. Aan vrienden gaan we zeker de voornamen gebruiken, bij een familie zetten we waarschijnlijk gewoon fam...

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik7-4-2011 7:29:35

Hey Sharon,
Onze uitnodigingen hebben ongeveer 4 euro per stuk gekost (inclusief envelop). Was een beetje ons eigen schuld, we vonden ons goesting niet in de boeken bij de drukker (wilden ook absoluut de kleuren van mijn kleed - zwart en turquoise) en hebben dan zelf iets ontworpen met ook nog eens reliëfdruk in dus dat is wat duurder uitgevallen dan gepland
Wij hadden zwarte enveloppen omdat dat dat bij ons uitnodiging mooier was maar ik zie geen probleem met een witte envelop hoor.
Ik heb ze ook zelf geschreven met een zilveren pen.
Wij hebben bijna alle uitnodigingen zelf afgegeven en daar stonden enkel de voornamen op. Heel informeel, maar wij hadden ook een heel informele trouwfuif...
Groetjes,
ilse

shana
15-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 7:37:03

ik betaal 180 euro voor 60 uitnodigingen en 100 tafelkaartjes...

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 7:40:31

Prijs kan ik eigenlijk niet geven, heb korting gekregen omdat ik zelf 't ontwerp aangeleverd heb en 'k het op mijn vorige job laten drukken heb ..
Maar wij hadden ook witte enveloppen, achteraan hadden we wel een kleurrijk "afsluitstickertje" en ik heb ook geschreven met een zilveren pen.
Ook wij hadden bij velen gewoon enkel de voornamen en bij de anderen bijvoorbeeld "voornm1 & voornm2 achternm1 - achternm2". "Familie" durfde ik niet riskeren omdat er dan wellicht wel wat gingen denken dat de kids ook uitgenodigd waren en dat is niet zo.

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 8:00:52

650 euro voor 105 kaarten
daar zaten al druk kosten bij (3x want hadden grote kaart en 2 kleine kaartjes, 1 voor feest en 1 voor receptie, dus moesten 50 euro betalen voor de grote kaart en 30 euro voor de 2 kleintjes, dit zijn de drukkosten.)

renske
12-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 8:22:03

hoi, onze kaarten kosten 160euro voor 60kaarten met envelop en gratis sluitzegels per kaart kwam het op 1,28 maar voor 10kaarten was het 1,20 per kaart het enige negatieve is dat je als proefdruk blanco kaart krijgt en op a4papier in het zwart wit maar via hun site kan je het in pdf in kleuren bekijken. wij hebben ook witte enveloppen maar ik denk dat je met goud ofzo als er uitnodigingen via de post moeten dat de postbode dit mss niet goed kan lezen.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 8:44:19

Hoi Sharon,

Wij hebben onze uitnodigingen op vistaprint (www.vistaprint.be ) besteld en wij hebben nog geen 100€ betaald voor 80 uitnodigingen + gepersonaliseerd enveloppen (de enveloppen zijn wit en langwerpig, rechthoekig zeg maar, en ons adres is al geprint op de enveloppen, en er is ook op de achterkant - de "sluitkant" zeg maar - een motiefje geprint die in de uitnodiging terugkomt.

Het is de moeite waard om te kijken!
Groetjes,
Filipa

Ps: als je bij vistaprint bestelt, en ze je vragen of je de achterkant blanco (inbegrepen) wil, moet je toch even aangeven dat je een achterkant met eigen ontwerp wilt (je kan die dan ook blanco laten). De reden hiervoor is dat als je dat niet opgeeft, ze automatisch in kleine letterkes "www.vistaprint.be" zullen afprinten op die achterkant. Maar als je iets anders opgeeft, dan gebeurt dit niet!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 9:50:10

Hallo,
Wij betaalden 150,-€ voor 50 kaarten met enveloppen.
De kaart kost 1,60,-€/stuk + 70,-€ voor de kleurendruk.
Hoe meer kaarten, hoe goedkoper het uitkomt per kaart, want de druk is een vaste kost.
Bij komt een kaart op 3,-€.

nele
1-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:07:01

Hallo,

wij hebben ook bij vistaprint onze uitnodigingen besteld en hebben ongeveer een 80€ betaald voor 75 uitnodigingen (witte enveloppen inbegrepen).
Het was spannend afwachten wat het resultaat zou zijn maar tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve reacties gehad. Zeker de moeite om eens te gaan kijken naar de website.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:22:17

Wij hebben 140 uitnodigingen laten drukke bij printconcept voor 186 euro en onze enveloppen (fuschia) - bij plaatselijk winkeltje gekocht) kostten ons 29 euro...

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:24:30

Hallo ,

Ik ben verschillende boeken gaan afhalen bij nen drukker van trouw of geboorte kaartjes . Prijzen varieren ! Wij hebben omdat we vinden dat kaartje toch in de papiermand beland! voor een kaartje gekozen zeer mooi nutraal uit gamma buromac 0.57 voor kaartje met druk en 0.48 voor de emvloppe totaal 1.06 voor het geheel! wij hebben 150 kaartjes en envloppe's voor 159 euro das dan de 303.54 en de 93.73

Succes he!

Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:27:29

Wij betaalden €260 voor 80 uitnodigingen. Veel hangt natuurlijk ook af van de prijs van je uitnodiging, he...

Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:56:37

Ik denk dat wij ook ongeveer € 3 à € 3,5 per uitnodiging met envelop betaald hebben .. Ook onze eigen schuld :o) wilden een eigen ontwerp dusja .. maar hebben er totaaal geen spijt van als we alle reacties horen :)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik7-4-2011 12:45:54

60 vellen A4 -velijn 220 g- met vouwlijn over de breedte : 18,80 €
60 bijhorende enveloppen A5 - 125 g : 24 €
1 kit voor lakzegel : 15 €
Afgerond : 60 € voor 60 ex.
Posttarief verzending : 84 €
60 + 84 = 144 € (all-in)

els
3-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 12:48:08

hey,
ook wij hebben bij vista print een ontwerpje gekozen en dan met veel foto's gewerkt, heb al veel positieve reacties gekregen.
je krijgt daar de standaard witte enveloppe gratis bij, die heb ik met printer mooi bewerkt met een sierlijk handschrift een een klein tekeningetje, kvindt ze zelf ook heel mooi :-)
wij hebben ongeveer 140 uitnodigingen en hebben rond de 100 euro betaald,
veel geluk nog

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 14:13:51

Ja, bedankt voor alle reacties. Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. De bedoeling was om kosten te besparen: we maken zelf iets en we sturen het naar de drukker... Maar dat is dus anders uitgevallen. Het kost dus meer ipv minder... Ook een 3 € per kaart, met witte enveloppen bij.
We hebben wel 3 verschillende kaarten (allé alles is hetzelfde, alleen de tekst langs binnen is anders: all-in, enkel receptie of enkel avondfeest). Ik dacht niet dat het zoveel ging kosten... Maar idd we vinden ze wel mooi.

En witte enveloppen met gouden stift kan... Merci!
Doei
Sharon

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 14:44:16

Sharon, waarom kost het meer? .. Hoe hebben jullie dit opgemaakt dan? (met welk programma)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 23:00:34

@Sharon, bij vistaprint kan je je eigen ontwerp uploaden en het is echt niet duur hoor!

Succes! x

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 14:03:06

Zij al bij de drukker. Ja nee, ik heb helemaal geen andere prijzen vergeleken. Maar toen we de prijs van de drukker kregen, dacht ik. Pfff dat is nu precies zo duur en vroeg ik me af of het nu goedkoper had geweest als we gewoon een kaart hadden gekozen bij den AVA ofzo...
En nu blijkt uit jullie berichtjes dat het precies toch ietsje duurder uitvalt...
Wij hebben ze gemaakt met adobe photoshop.

Groetjes
Doei

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik9-4-2011 12:29:17

Hoi,

Ik ben met een idee in mijn hoofd naar de drukker gestapt en heb het getekend waar hij bij zat. Wij hebben 100 kaarten en betalen inclusief enveloppen ongeveer 170 euro. Onze kaart is een vierkante kaart van 17x17 het enige nadeel is dat het buiten postformaat is, maar ja maakt ni uit we gaan proberen zoveel mogelijk kaarten uit te delen.

Groetjes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info