Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Ineke (& Sven) -- vervolg bruidegom in het gips :)

7-4-2011 8:21:16
Hoi Ineke (en andere lezeressen)

Zo lief van je dat je je afvraagt hoe onze fotoshoot is gegaan!
Eerst en vooral: ik schrijf dat hier omdat als ik op u 'profiel' wil gaan mijn pc een fout op de pagina geeft en ik het grof zou vinden moest ik nu niet antwoorden.

Wat een hectische dagen hier! De verlovingsshoot is niet doorgegaan! Het regende enorm en de fotograaf en wij zagen het niet zitten! Wij gaan foto's nemen aan de haven / bij een treinkerkhof en met regen is dat nogal moderig enzo :)

Onze fotoshoot is dus uitgesteld naar volgende dinsdag! De fotograaf had deze week geen tijd meer en we vonden dat niet erg! Tegen volgende dinsdag heeft mijn vriend veel minder pijn en zullen de foto's alleen maar leuker zijn. Kheb ook "gemeld" aan onze fotograaf dat sam in het gips zit en hij vond dat helemaal niet erg. Antwoorde "twee mogelijkheden, of we kunnen zo werken dat niemand het ziet, of we kunnen het accentueren en er iets leuks rond maken".

Kheb vandaag in de krant gezien dat ze voor maandag regen geven... ooohh please please please, dat ze nu maar geen regen geven voor dinsdag of ik ga dood van de zenuwen! Hebben nog niets concreet voor onze uitnodigingen en ik zou ze eind deze maand willen versturen.... Typisch, ik doe altijd alles op de laatste minuut.... maar we zouden de 20ste ook op reis vertrekken (een weekje tenerife zou zo deugd doen :) )

Maar dus, Ineke... superlief da je ernaar vraagt :) en ik laat zeker weten hoe het gegaan is !

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 572

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 9:22:49

Liselotte ik had er ook aan gedacht hoe het was gegaan ...

Hopelijk valt de pijn van je ventje wat mee!

En hoe zit het dan met de uitnodigingen ? Gaan die nog op tijd de deur uit geraken ???

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik7-4-2011 10:05:35

Wij duimen voor een zonovergoten dinsdag!!!!

veel groetjes en veel succes!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 10:45:22

Oehh, dankjewel Aurelie!

Tjah de uitnodigingen die moeten en zullen eind deze maand de deur uit geraken, haha!
We gaan dinsdag foto's trekken, ik hoop dat onze fotograaf begrijpt dat het dringend is en dat hij onze foto's zo vlug mogelijk kan bezorgen.

We gaan naar de drukker (ik kan makkelijk verlof krijgen - vriend zit toch thuis), zet er spoed achter, schrijf de enveloppen al, plak er de postzegels als op, post ze net voor we vertrekken op vakantie en klaar is kees (of toch niet)... we zullen zien :) :)

@ Mieke: dankjeweeeeelllll! We hopen op zon zon zon zon zon :)!

En we blijven positief... negatief denken is niet goed voor mij: positief positief positief... Gelukkig krijg ik genoeg vitamine D door het schitterende weertje!

Marlies
9-12-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:00:04

Hey Liselotte,

Ik duim alvast voor goed weer!

Vele groetjes,
Marlies

mona
26-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:21:35

Wij duimen ook voor goed weer, anders zou je een lokatie binnen moeten zoeken (zijn ook mooie plaatsen voor een foto) dan ben je zeker dat je foto's hebt. En eenmaal de foto's gemaakt dan kunnen ze ook vlug bij besteld worden.
En wat de gips betreft dat zal wel in orde komen, dat zijn reality foto's.
Succes

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik7-4-2011 11:35:58

Hey Liselotte

Graag gedaan!

Dinsdag was het inderdaad geen schitterend weer, jammer dat het juist die dag was dat jullie reportage voorzien was. Maar het zal nog wel allemaal in orde komen. Als je uitnodigingen tegen eind van deze maand de deur uit zijn, is het nog ruim op tijd. Eind april zal er dus weer een grote last van jullie schouders vallen en kan je weer geruster verder voorbereiden op de grote dag.

We hopen op goed weer voor komende dinsdag!

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik7-4-2011 12:40:43

Jullie hadden beter de fotoshoot gisteren gedaan! Maar we duimen volop voor goed weer volgende dinsdag

Veel plezier ermee!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik7-4-2011 20:25:49

Massa's zon en eenschitterende regenboog gewenst komende dinsdag!
En veel beterschap voor je ventje natuurlijk.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...