Terug naar overzicht
Liselotte ik had er ook aan gedacht hoe het was gegaan ... Hopelijk valt de pijn van je ventje wat mee! En hoe zit het dan met de uitnodigingen ? Gaan die nog op tijd de deur uit geraken ???
Wij duimen voor een zonovergoten dinsdag!!!! veel groetjes en veel succes!
Oehh, dankjewel Aurelie! Tjah de uitnodigingen die moeten en zullen eind deze maand de deur uit geraken, haha! We gaan dinsdag foto's trekken, ik hoop dat onze fotograaf begrijpt dat het dringend is en dat hij onze foto's zo vlug mogelijk kan bezorgen. We gaan naar de drukker (ik kan makkelijk verlof krijgen - vriend zit toch thuis), zet er spoed achter, schrijf de enveloppen al, plak er de postzegels als op, post ze net voor we vertrekken op vakantie en klaar is kees (of toch niet)... we zullen zien :) :) @ Mieke: dankjeweeeeelllll! We hopen op zon zon zon zon zon :)! En we blijven positief... negatief denken is niet goed voor mij: positief positief positief... Gelukkig krijg ik genoeg vitamine D door het schitterende weertje!
Hey Liselotte, Ik duim alvast voor goed weer! Vele groetjes, Marlies
Wij duimen ook voor goed weer, anders zou je een lokatie binnen moeten zoeken (zijn ook mooie plaatsen voor een foto) dan ben je zeker dat je foto's hebt. En eenmaal de foto's gemaakt dan kunnen ze ook vlug bij besteld worden. En wat de gips betreft dat zal wel in orde komen, dat zijn reality foto's. Succes
Hey Liselotte Graag gedaan! Dinsdag was het inderdaad geen schitterend weer, jammer dat het juist die dag was dat jullie reportage voorzien was. Maar het zal nog wel allemaal in orde komen. Als je uitnodigingen tegen eind van deze maand de deur uit zijn, is het nog ruim op tijd. Eind april zal er dus weer een grote last van jullie schouders vallen en kan je weer geruster verder voorbereiden op de grote dag. We hopen op goed weer voor komende dinsdag!
Jullie hadden beter de fotoshoot gisteren gedaan! Maar we duimen volop voor goed weer volgende dinsdag Veel plezier ermee!
Massa's zon en eenschitterende regenboog gewenst komende dinsdag! En veel beterschap voor je ventje natuurlijk. Groetjes, Cindy