Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wendbaarheid Limousine

7-4-2011 15:53:18
Heyhey medebruidjes,

Binnen 8 dagen is het zover!!!!
We zijn de puntjes wat aan het overlopen en nu zit ik toch wel met een vraag i.v.m. de wendbaarheid/draaigrootte van een limousine

We hebben een limousine gehuurd van meer dan 10 meter. We trouwen op het stadhuis van Halle. Als we die moeten oprijden, zijn er toch enkele puntjes waarvan wij denken dat het eventuele knelpunten zouden kunnen zijn voor de limousine.

Als we niet de voor ons uitgestippelde weg kunnen volgen, mogen we gelukkig wel de grote markt via de uitgang oprijden (wat toch een stuk makkelijker gaat). Maar dat is in het geval het echt echt echt niet zou lukken.

Heeft er iemand ervaring met zo'n grote limousine? En hoe de wendbaarheid daarvan is?

Groetjes
Tinnie
-xxx-

Tinnie
15-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1025

kim
7-7-2012
 Meld misbruik7-4-2011 16:08:59

Hey Tinnie,

Ik heb vorig jaar voor men vriend zijn verjaardag een limo gehuurd, ook ne lange.
Wij hebben moeten keren van de ene straat in de andere (raar om uit te leggen) maar dat was echt scherp, ik dacht niet dat het ging lukken.
Maar de chauffeur heeft dat rustig aangepakt, eventjes in achteruit gezet, en terug geprobeerd, en dat lukte perfect !

Geen zorgen maken daarover dus en genieten van jullie dag ! ;-)

Groetjes!

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 17:43:02

Okidoki,

de chauffeur heeft ondertussen ook laten weten dat hij een bocht van 90° kan pakken en dat hij het als het moet in stukken doet. Dus het is duimen dat het lukt en anders zal het een stukje te voet zijn :-)

jill
30-6-2012
 Meld misbruik8-4-2011 9:54:12

goh, ik heb zo ook eens in een limo gezeten, maar die mensen weten wel hoe ze daar mee kunnen rijden :) Dan doen ze het in een paar keer. Ik zou me geen zorgen maken hoor :)

Geniet er van!

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...