Terug naar overzicht
He Claudia, Wij hebben onze zonnebloem vast gemaakt met groene ijzerdraad! Miischien een tip? Groetjes frida
@Frida: Doe je er dan nog iets om of enkel het ijzerdraad?
Hoi Claudia, Je lan eventueel ook een soort "zakje" maken met een leuk stofje waar je je bloemen dan in legt, met een lint om aan de kerkbankjes te hangen... Als je snapt wat ik bedoel.. is dit een idee?
Hallo, Waarom geen wit lint rond draaien? en dan rond de stoel ook? succes!
@Kelly: bedoel je dan gewoon wit lint rond de stelen draaien? Dit was ook mijn idee... Ik moet de handige mama's nog eens om hulp vragen denk ik...
Hallo, je kunt ze eerst vastplakken met floristentape (soort groene plakband) en dan erboven afwerken met een lint. Zo wordt dat normaal professioneel gedaan. De floristentape kun je in allerhande tuincenters en hobbywinkels vinden. Veel succes!
Idd Claudia denk dat mooi effect zal geven ge kiest natuurlijk uw kleur he ik heb witte rozen met bordeaux lint genomen en heb dit al eens getest in de kerk. natuurlijk laatste stukje met tape dat langs beide kanten plakt gebruikt zo zie je geen gepruts of strikskes :-) probeer eens !
Met gekleurde pijpestokers zou dat ook moeten lukken, dunkt me. En een breed satijnlint (16 mm) of organzalint dat je rondom de stengels knoopt en lang laat hangen, zal het geheel af maken.
roosjes met ijzerdraad aan de stoel vastmaken en dan een lint errond misschien ?
Wij doen dat op de 1e comm. met raffia.
Hoi, ik heb er gisteren eentje voor mezelf gemaakt met de houten roosjes en het resultaat vind ik zelf geslaagd :) 2 roosjes rond elkaar gedraaid, met tape/ijzerdraad vastgemaakt en dan een mooie strik uit brede tulle erond gemaakt Als je een fotootje wilt, mag je me altijd mailen... dhelfti@gmail.com groetjes, Isabelle
aja heb er ook nog wat pareltjes tussengestoken om het feestelijke effect te hebben :)