TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Celesta
22-10-2011
|
7-4-2011 17:13:53
Hoi,
Ik heb als student nog in het gravenhof gewerkt op feesten en dat was altijd allemaal piekfijn in orde. De keuken is echt af. De kok is dan ook heel streng op ieder bord dat zijn keuken verlaat.
Mijn ouders zijn daar vorig jaar nog naar een huwelijk gewest en mijn moeder zei dat het echt chic was, alles perfect in orde en lekker!
Groetjes,
Celesta
|
|
Sarah
19-5-2012
|
7-4-2011 19:07:13
Hallo,
Ik heb als student af en toe in de faculty club gewerkt. Is inderdaad een heel mooie locatie en het eten is daar ook af. Ze werken nu wel met Bart Claes en hij is wel redelijk duur (wij hebben er ook prijs gevraagd..)
In de Waerboom ben ik al enkele keren naar een feest geweest. Was ook wel erg verzorgd maar daar zijn ze weinig flexibel. Zo hadden de vrienden een verrassing voor het bruidspaar maar dit mocht niet van de maitre omdat de planning dan uit zou lopen.. Is maar waar je belang aan hecht natuurlijk.
Veel succes!
|
|
B.
|
7-4-2011 23:22:46
Faculty club ... nog niet geweest, maar de feesten van Bart Claes waar ik wel was zijn wel dik in orde. Gravenhof ... eten dik in orde, maar de zaal moet je liggen, aaneenschakeling van ruimtes (dat heb je met een kasteel) Waerboom ... de trouwfabriek ... alles is ook hier tiptop in orde, maar je moet wel op je strepen staan (ze durven makkelijk teveel mensen in de bovenzaal proppen bijvoorbeeld). Hier zijn 3 zalen, de keuken is niet zo flexibel dat een bepaalde gang snel even 20 minuten kan uitgesteld worden. Indien die vrienden onmiddellijk bij het binnenkomen de maitre hadden aangesproken had hij zeker en vast wel een gaatje gevonden.
|
|
An
5-5-2012
|
8-4-2011 10:05:51
hey!
wij hebben gekozen voor de facultyclub en zijn tot nu toe wel heel tevreden, wij zijn daar al twee keer heel goed ontvangen geweest (eerst met ons twee en dan met onze ouders) en we zijn echt helemaal weg van de zaal! het enige minpunt vinden wij de dj die je bij de zaal moet nemen aangezien die echt wel duur is.. maar ja, wij nemen het er graag bij omdat de rest geweldig is :-) ook het einduur van 4u vonden we eerst wat minder maar achteraf gezien gaan wij waarschijnlijk wel blij zijn dat het dan gedaan is en dat er niet nog een paar uur maar tien mensen blijven plakken!
succes ermee!
|
|
deborah
28-5-2011
|
10-4-2011 12:07:37
wij hebben de waeboom gekozen en alles loopt perfect!
bij ons zijn ze wel zeer flexibel, zo hebben we wel enkele dingen in de planning kunnen veranderen enzo... ben echt wel tevreden van de service :)
( ik denk dat hun reactie afhangt van hoe hoog je je eisen stelt)
van gravenhof ben ik niet content, dit was onze eerste keuze! maar hoe onvriendelijk dat we daar ontvangen zijn geweest :(
hij zei al op voorhand dat hij exact een half uurtje voor ons had en tijdens ons gesprek liep hij dan nog eens verschillende keren weg, toen we onze datum zeiden ging plots niets meer
ook hebben we van een bevriend koppel gehoord dat de service ook dat niet meer is: mensen op het verkeerde feest, de verkeerde menu bij het verkeerde koppel,onvriendelijk bij vragen,....
nog veel succes!
Debo
|
|
marc
5-10-2013
|
9-5-2012 13:31:09
An, hoe was jullie huwelijksfeest in de Faculty Club op 5-5-2012?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|