Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs

7-4-2011 20:51:36
Hallo bruidjes,

Zouden er in het kort nog trouwbeurzen zijn in West-Vlaanderen?

Alvast bedankt

Evelyn
20-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 683

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik7-4-2011 21:18:28

Ik denk dat die nu gepasseerd zijn, meestal zijn die begin febr. Er was er toen eentje in de hallen in Kortrijk

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik7-4-2011 22:33:58

Hey Evelyn,

De beurzen van het voorjaar zijn gepasseerd, nu ligt het even stil tot begin oktober, dan heb je terug eentje in Brugge en Oostende.

In januari volgend jaar volgt dan Kortrijk en Gent.

http://www.trouwenbrugge.be/
http://www.forlovers.be/beurzen-en-shows

Een tip: Bezoek een 6-tal weken op voorhand de website en kijk eens tussen de exposanten. Bij de standhouders kun je meestal via mail aan kortingskaarten of zelfs vrij kaarten geraken. Ze durven nogal veel ingang vragen voor zo'n beurs!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-4-2011 19:46:50

Idd, als je gaat: zorg dat je vrijkaarten hebt!!! In Brussel bv. durven ze 10 euro p.p. vragen voor uiteindelijk reclame dat je krijgt! En dan heus nog niet zo veel: van elk 'onderdeel' van het huwelijk 2 à 3 standjes!
Zo'n beurs is dan ook enkel interessant als je nog weinig hebt vastliggen, vind ik...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...