Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Post van "het vrijgezellenteam" :)

7-4-2011 21:39:57
Waaaah, 'k word er helemaal zenuwachtig van! :) Kreeg net een brief van "het vrijgezellenteam".

Liefste Kim,

Je kijkt waarschijnlijk vol spanning uit naar je vrijgezellen! Je hebt je misschien ook al vaak afgevraagd wat we jou allemaal gaan aandoen ... Wij laten echter niet te veel los! Laat die dag maar een leuke verrassing zijn!

Zoals van een goed vrijgezellenteam verwacht wordt, zullen we enkele van jou talenten testen die je nodig hebt om een goede vrouw te worden voor Wim. We verwachten dan ook dat je die dag al je vrouwelijke troeven zal uitspelen!

Je zal opgehaald worden door je getuige die je vervolgens naar een onbekende locatie voert. Daar zal het vrijgezellenteam een eerste talent van jou gaan testen. Je creativiteit! Wat daarachter volgt blijft voor jou een mysterie. Maar zal je op het einde van de avond gekroond worden tot "Miss Wim" en naar huis gaan met de hoofdprijs? De jury zal een streng maar rechtvaardig oordeel vellen ...

Wij verwachten van jou dat je een kleurrijk sexy kleedje aantrekt, mooie make up op hebt en je haartjes stijlvol gedaan zijn! Dit zal tijdens je activiteiten goed van pas komen.

Wat je moet meebrengen:
- 20 versierde cupcakes waarop geschreven staat "ik ga trouwen".
- een goed humeur
- reserveschoenen
- bikini
- duikbril
- schaar en plakband
- doorschijnend plastiek zakje

Veel liefs,
De jury van "Miss Wim"

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 642

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik7-4-2011 21:48:08

Spannend zeg,nu ik hier die brief zo lees denk ik dat we mss ook wel nog zo een uitnodiging moeten versturen naar onze vrijgezel "mijn schoonzusje"
Want de mensen die komen heb ik een hele uitnodiging gestuurd met het concept in ma ze moet zij ook toch beetje op de hoogte zijn hihihi

davina
6-5-2011
 Meld misbruik7-4-2011 21:49:15

hey kim,
de max echt waar, kzou ook super zenuwachtig worden van zo een brief maar geef toe dat je vrijgezellenteam wel al creatief uit de hoek komt met de brief, ik geef je gewoon de raad van niet zenuwachtig worden en alles gewoon ondergaan, want geef toe je vrjgezellenteam zijn toch allemaal mensen die jou goed kennen en die dus ook weten wat je zelf plezant gaat vinden é,

veel succes en amuseer je é

A.
23-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 21:58:22

SUPER!!!
Als het zover is.. genieten en er een heel leuke dag van maken.

Groetjes

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 22:13:57

haha..schitterend. Ze hebben er precies veel tijd ingestoken, veel plezier!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik7-4-2011 22:47:44

spaaanneeeend :-)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik8-4-2011 9:38:50

o leuk hé! Heb vorige week ook zo'n eerste instructiebrief gekregen. Ik moet me heel de dag vrijhouden en me int rood kleden.... Spannend toch allemaal hé!

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:33:38

Ik heb morgen mijn vrijgezellenavond en ik weet nog van niks.

Mijn ventje heeft trouwens wel al info gehad: hij mag hem niet meer scheren, hij moet zijn benen waxen (of het kan pijnlijk worden) en hij moet een zwembroek meedoen. Eens benieuwd wat ze met hem gaan uitspoken!

evy
18-6-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:44:13

oooh spannend,
ik weet nog van niks, is er wel 1, wanneer?, wat?
geen flauw idee...
is ook zenuwslopend gezien alle weekends erg druk zijn

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik8-4-2011 12:59:14

Duikbril? Schaar en plakband? Haha, nu ben ik toch ook benieuwd naar wat ze allemaal voor jou in petto hebben hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...