Terug naar overzicht
Spannend zeg,nu ik hier die brief zo lees denk ik dat we mss ook wel nog zo een uitnodiging moeten versturen naar onze vrijgezel "mijn schoonzusje" Want de mensen die komen heb ik een hele uitnodiging gestuurd met het concept in ma ze moet zij ook toch beetje op de hoogte zijn hihihi
hey kim, de max echt waar, kzou ook super zenuwachtig worden van zo een brief maar geef toe dat je vrijgezellenteam wel al creatief uit de hoek komt met de brief, ik geef je gewoon de raad van niet zenuwachtig worden en alles gewoon ondergaan, want geef toe je vrjgezellenteam zijn toch allemaal mensen die jou goed kennen en die dus ook weten wat je zelf plezant gaat vinden é, veel succes en amuseer je é
SUPER!!! Als het zover is.. genieten en er een heel leuke dag van maken. Groetjes
haha..schitterend. Ze hebben er precies veel tijd ingestoken, veel plezier!
spaaanneeeend :-)
o leuk hé! Heb vorige week ook zo'n eerste instructiebrief gekregen. Ik moet me heel de dag vrijhouden en me int rood kleden.... Spannend toch allemaal hé!
Ik heb morgen mijn vrijgezellenavond en ik weet nog van niks. Mijn ventje heeft trouwens wel al info gehad: hij mag hem niet meer scheren, hij moet zijn benen waxen (of het kan pijnlijk worden) en hij moet een zwembroek meedoen. Eens benieuwd wat ze met hem gaan uitspoken!
oooh spannend, ik weet nog van niks, is er wel 1, wanneer?, wat? geen flauw idee... is ook zenuwslopend gezien alle weekends erg druk zijn
Duikbril? Schaar en plakband? Haha, nu ben ik toch ook benieuwd naar wat ze allemaal voor jou in petto hebben hoor!