TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
8-4-2011 7:18:43
Hey Nele,
Da's nog beetje te vroeg hoor. Gewoonlijk worden uitnodigingen 6 tot 8 weken op voorhand verstuurd.
Groetjes,
ilse
|
|
Romana
20-8-2010
|
8-4-2011 8:01:12
Hoi Nele, Ik denk ook dat het nog te vroeg is. Toevallig ben ik vorig jaar op 20 augustus getrouwd en wij hebbben de uitnodigingen begin juni verstuurd. Als je dat als een richtlijn gebruikt ben je nog vroeg genoeg! Ik begrijp natuurlijk wel dat dat het moeilijk is om ze niet meteen te versturen zodra ze binnen zijn, maar bij te vroeg versturen loop je meer het risico dat gasten ze voorlopig wegleggen omdat het nog te vroeg is om te bevestigen en vervolgens helemaal vergeten om te bevestigen... Groetjes, Maria
|
|
Claudia
12-8-2011
|
8-4-2011 8:05:54
Een paar topics naar beneden heb ik hetzelfde gevraagd, misschien kan je daar ook eens kijken. Daar zeggen ook een aantal mensen dat ze ze eind april - begin mei gaan versturen. Het hangt ook misschien af van de situatie. Een deel van mijn familie moet van Nederland komen en ik weet dat een deel al op zoek is naar een hotel enzo, daarmee gaan wij het ook begin mei doen...
|
|
Evelien
4-6-2011
|
8-4-2011 9:04:40
Ik zou nog even wachten om dezelfde redenen als Romana & Ilse. 6 tot 8 weken is ruim voldoende.
|
|
renske
12-8-2011
|
8-4-2011 10:09:53
heyla, wij trouwen 12 augustus onze uitnodigingen zijn er van woensdag ier thuis ik kan ook haast niet wachten om ze te versturen maar we versturen ze begin mei aangezien er veel mensen op reis gaan en dan een beetje rekening nog kunnen houde he :-) (ook al zulle hun reizen al vast liggen)
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
8-4-2011 11:40:23
met de grote vakantie zou ik toch zeker vroeger dan 8 weken op voorhand versturen, hoor... ik zou ook begin mei ofzo doen... wij versturen eind mei, begin juni...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-4-2011 19:36:34
8 weken op voorhand is ruim voldoende:
1. de reizen liggen toch al vast, dus wie er absoluut bij wil zijn heeft er wel al rekening mee gehouden.
2. Hoe vroeger, hoe meer mensen zullen denken: och, nog zo lang! Wij bellen nog niet om te bevestigen, je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren... Met als gevolg dat het vergeten raakt en je zelf nog velen moet nabellen.
|
|
sharon
6-8-2011
|
9-4-2011 9:54:11
Ik ben het niet echt eens met Véronique, sorry... Wij trouwen 6 augustus en de meeste van onze vrienden zijn nu hun verlof aan het plannen. We merken dat de laatste weken mensen toch echt wel beginnen polsen via onze ouders of ze zouden uitgenodigd worden of niet...
Onze uitnodigingen zijn normaal in paasvakantie klaar en begin mei delen we deze rond.... Dus ook meer dan 6 à 8 weken, maar zelf zou ik ook graag weten wanneer ik in de zomer naar een trouwfeest wordt gevraagd.
Ik zeg altijd "doen waar jullie zich zelf goed bij voelen!!" Waarom moet een trouwfeest altijd zo traditioneel en volgens de regeltjes verlopen???
|
|
Tina
21-5-2011
|
9-4-2011 12:19:17
Hoi,
Wij trouwen volgende maand en ik heb de uitnodigingen sinds gisteren binnen, ben nu dus enveloppen aan het schrijven om ze te versturen. Ik veronderstel dat het nu toch nog tijd genoeg is om ze te versturen aangezien de meeste mensen toch al weten wanneer wij trouwen en daar dus al rekening mee gehouden hebben.
Groetjes en succes,
Tina
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|