Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen versturen

7-4-2011 23:26:55
hey medebruidjes, Morgen mag ik om onze uitnodigingen. Spannend! Nu kriebelt het natuurlijk om ze uit te delen maar aangezien wij maar op 20 augustus 2011 trouwen twijfel ik of dit te vroeg is. Het probleem is dat ik nooit kan wachten ;) Groetjes, Nele

nele
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1339

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-4-2011 7:18:43

Hey Nele,
Da's nog beetje te vroeg hoor. Gewoonlijk worden uitnodigingen 6 tot 8 weken op voorhand verstuurd.
Groetjes,
ilse

Romana
20-8-2010
 Meld misbruik8-4-2011 8:01:12

Hoi Nele,

Ik denk ook dat het nog te vroeg is. Toevallig ben ik vorig jaar op 20 augustus getrouwd en wij hebbben de uitnodigingen begin juni verstuurd. Als je dat als een richtlijn gebruikt ben je nog vroeg genoeg! Ik begrijp natuurlijk wel dat dat het moeilijk is om ze niet meteen te versturen zodra ze binnen zijn, maar bij te vroeg versturen loop je meer het risico dat gasten ze voorlopig wegleggen omdat het nog te vroeg is om te bevestigen en vervolgens helemaal vergeten om te bevestigen...

Groetjes,

Maria

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 8:05:54

Een paar topics naar beneden heb ik hetzelfde gevraagd, misschien kan je daar ook eens kijken. Daar zeggen ook een aantal mensen dat ze ze eind april - begin mei gaan versturen. Het hangt ook misschien af van de situatie. Een deel van mijn familie moet van Nederland komen en ik weet dat een deel al op zoek is naar een hotel enzo, daarmee gaan wij het ook begin mei doen...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-4-2011 9:04:40

Ik zou nog even wachten om dezelfde redenen als Romana & Ilse. 6 tot 8 weken is ruim voldoende.

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 10:09:53

heyla, wij trouwen 12 augustus onze uitnodigingen zijn er van woensdag ier thuis ik kan ook haast niet wachten om ze te versturen maar we versturen ze begin mei aangezien er veel mensen op reis gaan en dan een beetje rekening nog kunnen houde he :-) (ook al zulle hun reizen al vast liggen)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:40:23

met de grote vakantie zou ik toch zeker vroeger dan 8 weken op voorhand versturen, hoor... ik zou ook begin mei ofzo doen... wij versturen eind mei, begin juni...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-4-2011 19:36:34

8 weken op voorhand is ruim voldoende:
1. de reizen liggen toch al vast, dus wie er absoluut bij wil zijn heeft er wel al rekening mee gehouden.
2. Hoe vroeger, hoe meer mensen zullen denken: och, nog zo lang! Wij bellen nog niet om te bevestigen, je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren... Met als gevolg dat het vergeten raakt en je zelf nog velen moet nabellen.

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik9-4-2011 9:54:11

Ik ben het niet echt eens met Véronique, sorry... Wij trouwen 6 augustus en de meeste van onze vrienden zijn nu hun verlof aan het plannen. We merken dat de laatste weken mensen toch echt wel beginnen polsen via onze ouders of ze zouden uitgenodigd worden of niet...

Onze uitnodigingen zijn normaal in paasvakantie klaar en begin mei delen we deze rond.... Dus ook meer dan 6 à 8 weken, maar zelf zou ik ook graag weten wanneer ik in de zomer naar een trouwfeest wordt gevraagd.

Ik zeg altijd "doen waar jullie zich zelf goed bij voelen!!" Waarom moet een trouwfeest altijd zo traditioneel en volgens de regeltjes verlopen???

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik9-4-2011 12:19:17

Hoi,

Wij trouwen volgende maand en ik heb de uitnodigingen sinds gisteren binnen, ben nu dus enveloppen aan het schrijven om ze te versturen. Ik veronderstel dat het nu toch nog tijd genoeg is om ze te versturen aangezien de meeste mensen toch al weten wanneer wij trouwen en daar dus al rekening mee gehouden hebben.

Groetjes en succes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info