Terug naar overzicht
Hey Kristel Dat lijkt me ontzettend lang voor een intrede. beide liedjes samen duren meer dan 7 minuten... Als je voor alegria kiest, wat zeker zou passen, zou ik daar geen tweede lied meer bij kiezen; Kies dan gewoon een hoogtepunt uit, waarop jij zou binnenkomen. Onze intrede duurt maar 2min50sec. voor 11 koppels die binnenwandelen en dat gaat perfect (je doet er heel traag 30 sec. over om binnen te wandelen, maar je stapt in een stoetje naar binnen, dus op een minuut is iedereen binnen en wij hebben een grote kerk :)) Dus ik zou zeker maar 1 liedje nemen, anders ga je heel lang moeten wachten... veel succes!
Wij denken er ook aan om een stuk uit het nr van allegria te nemen. Ik vind het echt een gepast nummer. Maar zoals Anika zegt mag het niet te lang duren want je bent sneller binnen dan je denkt. Veel plezier met de zoektocht
Wij nemen it is you i have loved van dana glover als ik en men vader binnen kom! Als mijn man en mijn familie binnen komt nemen wij een instrumentaal liedje Canon in d van johan pachelbel. eens beluistern via google he :-) succes!!
Wij nemen Beautiful day van U2
Wij hadden enkel Alegria voor de hele suite en dat was idd lang genoeg. ;-)
wij hebben als intredelied zij van marco borsato
Amai, dat van Dana Glover vind ik inderdaad heel mooi ! ik vond laatst ook een mooie op you tube: eentje uit Twilight-toestanden: Bella's lullaby... Ook Bart Peeters 'Omdat ik van je hou' vind ik supermooi, maar misschien iets te 'zacht ' als intrede?? Ik vind het ook erg moeilijk om in te schatten hoeveeel tijd je nodig zal hebben. Ik denk dat ik het als volgt ga doen: ik kies een mooi liedje voor suite+bruidegom met zijn mama. Eventueel laat ik dat dan stilletjes 'uitgaan', en daarna een mooi liedje voor mezelf en mijn papa. Moeilijke keuze he? En het uittredelied vind ik ook al zoiets. Stiekem vind ik 'Proosten" van Guus Meeuwis wel mooi, of ben ik nu een beetje raar?
oei, ik bedoelde 'hoeveel ik van je hou" van Bart Peeters... Een cover van adele...
Wij hebben het theme song van forest gump (op cd), dat kunnen wij als de suite binnen is zo stilletjes afzetten en dan als ik met mijn papa binnenkom dan heb ik bruno mars - just the way you are. Wij hebben iemand die komt zingen, dus als het lang zou duren, heeft iedereen nog zowat beziens he. Ik vind het leuker met iemand die komt zingen als een cdtje. Maar ieder zijn voorkeru he ;-))
Wij hebben als intredelied : just a perfect day van Lou Reed
kga toch onze liedjes houden, maar allegria stilletjes laten zachter en uit zetten als iedereen zit. dan gaan mijn bruidskindjes naar voren op dana glover en dan ik. dit liedje laten we wel uitspelen, tekst is echt te mooi!!