Terug naar overzicht
Da's heel normale 'voorhuwelijksstress'! Ik heb ook bijna elke nacht gedroomd over de dag zelf en de meest waanzinnige dingen kwamen in die dromen voor. En wat die keuzes betreft: ik heb toch nog nergens spijt van, terwijl ik ook zo twijfelde. Dus gewoon rustig verder doen en dan komt alles wel in orde!Groetjes,SylvieAl 32 dagen gelukkig getrouwd!
Hallo Katleen,Vandaag is het bij ons nog exact 100 dagen, wij trouwen op 22 juli, de dag na jullie dus. Dromen over onze trouw heb ik nog nooit gehad, en ik ben vrij gerust in de keuzes die we gemaakt hebben voor onze dag, alles ligt al vast, gisteren de uitnodigingen besteld... Alles komt inderdaad stilletjes dichterbij, wij kijken nu eerst uit naar de verhuis naar onze nieuwbouw die in de afwerkingsfase zit, binnen 1 maandje verhuizen we, daarmee dat ook alles voor de trouw al geregeld is bij ons, kwestie van op mijn gemak te zijn.Probeer er wat relaxter mee om te gaan en alles zal ongetwijfeld 'perfect' verlopen op DE dag hoor!!Groetjes, Evy22-07-2006
Dag KathleenBij ons nog 150 dagen. Dromen heb ik ook al veel gehad waarin er alles misliep, vooral int begin. Maar nu heb ik er al een tijdje geen last meer van, ben er ook minder mee bezig dan int begin 'tzal daar aan liggen denk ik.Ik twijfel ook iedere keer heel lang tussen alles, maar nadien mag je daar niet meer aan denken. Eens je beslissing gemaakt is, kan je er toch niets meer aan veranderen. Je hebt er voordien goed over nagedacht dus het zal wel de juiste beslissing zijn.GroetjesVicky09.09.06