TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
20-7-2012
|
8-4-2011 13:12:20
hey vickie,
ik heb zelf geen ervaring maar ik heb vernomen via mijn neef dat zaal familia in nijlen echt wel de moeite is de feestzaal en het eten zou ook echt heel goed zijn ,
wij waren ook opzoek naar een feestzaal en we hadde hem ook opgeslagen bij onze favorieten ,de rede da wij die ni genomen hebben is da hij nogal een beetje uit de richting lag voor vele van onze familie's en vrienden en vele die zaal ni wisten zijn dus wij hebben een zaal vastgelegt in duffel,
maar dit is het gene dak kan mededelen het zou echt wel de moeite zijn de zaal familia ,
bediening zou ook heel vlotjes verlopen en zo dus denk wel da het een aanraderke is die zaal
grtz
|
|
cindy
17-9-2011
|
8-4-2011 16:31:26
wij zijn daar geweest voor "zoveel jaar getrouwd" feest en inderdaad is het goed verzorgd... ook het eten was prima!
|
|
vanessa
17-9-2010
|
8-4-2011 17:20:24
wij zijn op 17 sept 2010 getrouwd, en wij hebben daar ons avondfeest gegeven. Wij hadden gekozen voor fritkraam en nadien desertenbuffet. Ik kan u verzekeren dat niemand naar huis gegaan is met honger en de desertenbuffet was echt de moeite. Ik kan er niks slechts van zeggen, de garcons waren heel vriendelijk, alles was verzorgd, dj hadden we ook van daar genomen ook héél goed, ... echt een aanrader
groetjes
Vanessa
|
|
Kelly
4-6-2011
|
11-4-2011 11:39:09
Wij hebben deze zaal ook vastgelegd voor ons huwelijk op 4 juni. Wij gaan voor de BBQ met pronkijs voor +/- 80 man, daarna komt er nog +/- 120 man voor dansfeest, dan krijgen ze nog fritjes en schepijs tegen 23u.
Mijn getuige heeft daar ook al enkele feesten gehad en ze zouden altijd tot in de puntjes in orde zijn. Ook vind ik dat Koen (zaakvoerder) heel goed meedenkt over welk type feest, voor welk budget... Hadden in begin wat budgetaire problemen omdat mijn schoonmoeder er plots 50 man meer bij wou (nichten en neven van mijn verloofde die we NOOIT zien), eerlijk tegen Koen gezegd: kijk dit wilden wij, dit probleem hebben we met schoonmoeder, dat willen we maximum uitgeven en het zou moeten kunnen voor 200 man... En voila, hij heeft meegedacht en gerekend en we gaan - hopelijk- een droomfeest tegemoet!
De zaal is ook altijd direct volzet voor een heel jaar, dus dat zal ook al wel voor zich spreken hé!
Wat ik ook super vind, is dat er na 3u niets moet bijbetaald worden! Want sommige zalen profiteren daar echt van!
Wij hebben ook de DJ van de zaal genomen. Hij is enkele weken geleden langsgekomen. Zeer sympathieke man die goed aanvoelde wat voor soort feest we willen (hij heeft alle aantallen per leeftijd opgeschreven zodat hij al wat op voorhand weet met wie hij rekening moet houden...)
Ik zou zeggen: DOEN!
|
|
Anke
26-5-2012
|
13-4-2011 21:01:50
Hey
wij hebben ook voor zaal Familia gekozen, een vrij strakke en moderne zaal wat ons echt aansprak en Koen is inderdaad een fijne man.
Wij hebben dit echter een maand geleden vastgelegd voor mei 2012 maar er was toen nog maar 1 datum vrij in mei, we hadden hier dus geluk in.
En dat de forfait doorloopt tot het einde van het feest is inderdaad wel heel fijn.
veel succes nog!
groetjes,
Anke
|
|
Cindy
25-8-2012
|
5-5-2011 11:22:53
Wij gaan straks naar Familia.
We waren al bij Hof van Beatrijs en Nazareth geweest en kwamen daar een beetje depri buiten...schoon dingen allemaal,maar duuuuuuuuuuuuur,ni te doen.
En van ons eigenlijk idee van een goei dansfuif te geven met allerlei lekkere dingen schoot ook niks meer over.
Vanavond dus afspraak met Koen,ben benieuwd!!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|