TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
20-7-2012
|
8-4-2011 13:12:20
hey vickie,
ik heb zelf geen ervaring maar ik heb vernomen via mijn neef dat zaal familia in nijlen echt wel de moeite is de feestzaal en het eten zou ook echt heel goed zijn ,
wij waren ook opzoek naar een feestzaal en we hadde hem ook opgeslagen bij onze favorieten ,de rede da wij die ni genomen hebben is da hij nogal een beetje uit de richting lag voor vele van onze familie's en vrienden en vele die zaal ni wisten zijn dus wij hebben een zaal vastgelegt in duffel,
maar dit is het gene dak kan mededelen het zou echt wel de moeite zijn de zaal familia ,
bediening zou ook heel vlotjes verlopen en zo dus denk wel da het een aanraderke is die zaal
grtz
|
|
cindy
17-9-2011
|
8-4-2011 16:31:26
wij zijn daar geweest voor "zoveel jaar getrouwd" feest en inderdaad is het goed verzorgd... ook het eten was prima!
|
|
vanessa
17-9-2010
|
8-4-2011 17:20:24
wij zijn op 17 sept 2010 getrouwd, en wij hebben daar ons avondfeest gegeven. Wij hadden gekozen voor fritkraam en nadien desertenbuffet. Ik kan u verzekeren dat niemand naar huis gegaan is met honger en de desertenbuffet was echt de moeite. Ik kan er niks slechts van zeggen, de garcons waren heel vriendelijk, alles was verzorgd, dj hadden we ook van daar genomen ook héél goed, ... echt een aanrader
groetjes
Vanessa
|
|
Kelly
4-6-2011
|
11-4-2011 11:39:09
Wij hebben deze zaal ook vastgelegd voor ons huwelijk op 4 juni. Wij gaan voor de BBQ met pronkijs voor +/- 80 man, daarna komt er nog +/- 120 man voor dansfeest, dan krijgen ze nog fritjes en schepijs tegen 23u.