Terug naar overzicht
een das in een speciaal kleur, of een stoeferke, of manchetknopen... pff, niet evident.
Sorry kom uit Nederland, wat is een stoeferke? Je heb zelf idd ook aan een das zitten denken, maar niet iedereen hoeft van ons per se in pak te komen, vind ik ook zo'n verplichting.. Tnx voor het meedenken anyway!
Da's zo'n doekje voor in 't zakje van een kostuum te steken, op dezelfde plaats als de corsages... Geen idee wat de juiste naam is... Of een button ofzo met jullie namen/initialen/foto op? Moet je wel ergens kunnen laten maken...
Hoi, een corsage is idd zeer klassiek, net zoals een "stoeferke" of pochetje zoals wij dat noemen :) Op dit forum heb ik ook al gelezen over houten bloemetjes, is es iets anders, maar wel nog steeds in het thema bloemen natuurlijk.. Zo'n button lijkt me dan echt wel tof, overweeg dat zelf ook. Er zijn heel veel sites waar je zoiets kan laten maken, valt goed mee van prijs, en is net zoals de armband een blijvend souvenierke. GroetjesGreet
Een zakdoek met een lijntje in de kleur van je uitnodigingen, die ze dan in hun zak van hun pak kunnen doen (zo aan de voorkant en dat dat dan een beetje uitsteekt)? Groetjes!
Wij hadden mini-strikjes in satijn, achteraan voorzien van een mini-veiligheidsspeldje. Heel discreet maar toch herkenbaar.
Wuppies :)
Die buttons vind ik idd een heel leuk idee!! Wuppies had ik idd ook al eerder gezien.. ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind, haha. Strikjes vind ik ook nog leuk, aangezien we natuurlijk ook lint hebben voor de autoantenne.. Tnx ladies, hier kan ik zeker wat mee!!