Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Corsages voor de mannen, iemand een origineel idee?

8-4-2011 12:57:59
Lieve mensen, mijn vriend en ik zijn niet zo tradioneel ingesteld en houden dus niet van bloemcorsages.
We willen graag voor de vrouwen een parelarmband rijgen in de kleuren van de trouwekaart (azuur met antraciet), maar dit is natuurlijk geen optie voor de mannen. Iemand een briljant idee om ook de mannen te voorzien van een ' kenmerk' ;-) ?

Salina
11-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1044

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 13:20:21

een das in een speciaal kleur, of een stoeferke, of manchetknopen... pff, niet evident.

Salina
11-11-2011
 Meld misbruik8-4-2011 14:28:25

Sorry kom uit Nederland, wat is een stoeferke?
Je heb zelf idd ook aan een das zitten denken, maar niet iedereen hoeft van ons per se in pak te komen, vind ik ook zo'n verplichting.. Tnx voor het meedenken anyway!

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 14:35:17

Da's zo'n doekje voor in 't zakje van een kostuum te steken, op dezelfde plaats als de corsages... Geen idee wat de juiste naam is...

Of een button ofzo met jullie namen/initialen/foto op? Moet je wel ergens kunnen laten maken...

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 15:16:26

Hoi,

een corsage is idd zeer klassiek, net zoals een "stoeferke" of pochetje zoals wij dat noemen :)

Op dit forum heb ik ook al gelezen over houten bloemetjes, is es iets anders, maar wel nog steeds in het thema bloemen natuurlijk..

Zo'n button lijkt me dan echt wel tof, overweeg dat zelf ook. Er zijn heel veel sites waar je zoiets kan laten maken, valt goed mee van prijs, en is net zoals de armband een blijvend souvenierke.

Groetjes
Greet

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 15:42:29

Een zakdoek met een lijntje in de kleur van je uitnodigingen, die ze dan in hun zak van hun pak kunnen doen (zo aan de voorkant en dat dat dan een beetje uitsteekt)?

Groetjes!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik8-4-2011 17:57:26

Wij hadden mini-strikjes in satijn, achteraan voorzien van een mini-veiligheidsspeldje. Heel discreet maar toch herkenbaar.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 9:03:40

Wuppies :)

Salina
11-11-2011
 Meld misbruik15-4-2011 15:06:54

Die buttons vind ik idd een heel leuk idee!!
Wuppies had ik idd ook al eerder gezien.. ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind, haha.
Strikjes vind ik ook nog leuk, aangezien we natuurlijk ook lint hebben voor de autoantenne..
Tnx ladies, hier kan ik zeker wat mee!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...