Nu Online
Momenteel zijn er 770 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

8-4-2011 18:57:29
Dag bruidjes!

ook wij zijn onze dag volop aan het plannen. we hebben een heel traditionele trouwdag.
graag zou ik rond een thema werken. ik ben er echter niet uit hoe ik dit concreet wil invullen.
ik zou graag hebben dat er een samenhang is en dat er bepaalde dingen terugkomen doorheen de dag.
dit kan gaan over een kleur,...

Hebben jullie leuke ideeën of ervaringen?
Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes!

Severine
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1349

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 19:15:55

Hey wij hebben niet echt een thema. Maar we werken met de kleuren wit en paars. Dat is eigenlijk geleidelijk aan gekomen en het is wel tof ze! Mooie datum trouwens! Hopelijk houden ze voor dat weekend mooi weer hé :)

Severine
13-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 19:33:57

Aan kleuren heb ik ook al gedacht.
Paars is inderdaad wel leuk! ik ga het in mijn achterhoofd houden!

jep mooie datum. ;-) die van jou ook! ik duim mee voor een zonnetje :-)

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 19:37:07

ik denk dat wij rond parijs gaan werken. ik ben daar ten huwelijk gevraagd onder de eifeltoren, en we zouden de tafels namen geven van bekende monumenten, en op de tafels foto's van ons bij die monumenten. met aan de ingang een grote tekenschets van ons gemaakt in Monmartre...

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 20:16:21

hoi wij trouwens ook die dag wij hebben ook geen thema maar wel de kleuren rood wit :-)
en dit is verspreid door heel de dag eigelijk.

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik8-4-2011 21:47:48

hoi ook wij werken met een kleuren-thema (lila, roze&parelmoer) dat gaan we proberen door te trekken...dus dan denken we aan mijn bruidsboeket, bruidsmeisjes, uitnodigingen, misboekjes, menu kaartjes, ....enz... dus hopen dat het een mooi resultaat geeft!
Groetjes en veel succes !!!

Severine
13-8-2011
 Meld misbruik8-4-2011 22:34:17

Dank jullie wel! Het ziet er wel goed uit bij jullie! ik ga sowieso ook werken met dezelfde kleuren doorheen de dag. is wel belangrijk om te beslissen wel kleur dan, want we zijn volop met de uitnodigingen bezig. Ook niet zo eenvoudig vind ik.
het Parijs-thema vind ik ook wel super!

lizzy
20-5-2011
 Meld misbruik9-4-2011 8:47:01

Hoi hoi, Wij werken met het thema rood-wit.

Uitnodigingen rood en wit
Rood-wit boeket, corsage en autostuk
Rood jurkje voor het bruidsmeisje met witte schoenen en witte haarband
vrouwelijk getuigen hebben rood aan
huwelijkskaars is wit met rood
rood ringenkussentje
Wit en rode bloemblaadjes voor mandje bruidsmeisje
voor gemeente huis, kerk, en feestlocatie rood met witte versiering + rood en witte helium ballonnen.
Witte bruidstaart met rode rozen
zelf ontworpen Menukaarten, misboekjes met rood wit
Gastenboek rood en wit
Als bedankjes mini rode en witte wijnflesjes met wit rode etiketten

Veel plezier met plannen

Groetjes Lizzy

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik9-4-2011 9:15:13

Wij werken met fushia

Wat er allemaal in die kleur is:

-bruidsboeket
-corsages mannen
-dassen mannen
-kleed van de mama
-bedanjes (flesjes let loveshot is fushia)
-uitnodigingen
-menukaartjen en naamkaartjes
-misboekjes
-enveloppedoos
-fushia rozen als bordversiering
-in de kapel gebruiken me ook fushia balonnen en fushia bloemen

Voor de rest werken wij wat rond het thema sprookje
In on misboekje gebruiken we teksten opgebouwd zoals een sprookje. We trouwen ok in een kasteel.
en ons citaat dat op alles staat is 'soms komen dromen uit' net zoals in de Vtmserie Sara :-)

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik9-4-2011 11:33:52

Hallo, wij werken met snoepjes, tafel met neusjes tafel met praline, zuurtjes , enz en ieder persoon krijgt bij reseptie hun snoepje aangeboden met de rede de tafel te zoeken met bijhorend snoepje... Op de tafel zet ik dan schaaltje met bijhorend snoep :-)zal rap op zijn hihi) Want ik blijf bij zoet. als geschenkje kiezen wij niet voor een foto kaartje maar heb ik advocaat gemaakt dit in mooie bokaaltjes gedaan en onze namen met gouden lettertjes beplakt. Ook datum staat erop en onze fotograaf die gaat nog 2 foto's van ons en de kinderen opplakken. Ben eens benieuwd wat men gasten ervan zullen vinden .

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 10:56:20

Wij werken met (diep)paars en beige/wit. Dit komt zo veel mogelijk terug:

Uitnodiging
Bruidsboeket
Corsage bruidegom
Altaarstuk
Rozeblaadjes in paase zakjes voor aan de kerk
Misboekjes
Menukaartjes
Tafelplaatsen
Gastenboek
Versiering in de zaal (kaarsen en bloemen)
Kleding bruidegom
Bedankjes met snoepjes
Enveloppendoos

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...