Terug naar overzicht
Hey wij hebben niet echt een thema. Maar we werken met de kleuren wit en paars. Dat is eigenlijk geleidelijk aan gekomen en het is wel tof ze! Mooie datum trouwens! Hopelijk houden ze voor dat weekend mooi weer hé :)
Aan kleuren heb ik ook al gedacht. Paars is inderdaad wel leuk! ik ga het in mijn achterhoofd houden! jep mooie datum. ;-) die van jou ook! ik duim mee voor een zonnetje :-)
ik denk dat wij rond parijs gaan werken. ik ben daar ten huwelijk gevraagd onder de eifeltoren, en we zouden de tafels namen geven van bekende monumenten, en op de tafels foto's van ons bij die monumenten. met aan de ingang een grote tekenschets van ons gemaakt in Monmartre...
hoi wij trouwens ook die dag wij hebben ook geen thema maar wel de kleuren rood wit :-) en dit is verspreid door heel de dag eigelijk.
hoi ook wij werken met een kleuren-thema (lila, roze&parelmoer) dat gaan we proberen door te trekken...dus dan denken we aan mijn bruidsboeket, bruidsmeisjes, uitnodigingen, misboekjes, menu kaartjes, ....enz... dus hopen dat het een mooi resultaat geeft! Groetjes en veel succes !!!
Dank jullie wel! Het ziet er wel goed uit bij jullie! ik ga sowieso ook werken met dezelfde kleuren doorheen de dag. is wel belangrijk om te beslissen wel kleur dan, want we zijn volop met de uitnodigingen bezig. Ook niet zo eenvoudig vind ik. het Parijs-thema vind ik ook wel super!
Hoi hoi, Wij werken met het thema rood-wit. Uitnodigingen rood en wit Rood-wit boeket, corsage en autostuk Rood jurkje voor het bruidsmeisje met witte schoenen en witte haarband vrouwelijk getuigen hebben rood aan huwelijkskaars is wit met rood rood ringenkussentje Wit en rode bloemblaadjes voor mandje bruidsmeisje voor gemeente huis, kerk, en feestlocatie rood met witte versiering + rood en witte helium ballonnen. Witte bruidstaart met rode rozen zelf ontworpen Menukaarten, misboekjes met rood wit Gastenboek rood en wit Als bedankjes mini rode en witte wijnflesjes met wit rode etiketten Veel plezier met plannen Groetjes Lizzy
Wij werken met fushia Wat er allemaal in die kleur is: -bruidsboeket -corsages mannen -dassen mannen -kleed van de mama -bedanjes (flesjes let loveshot is fushia) -uitnodigingen -menukaartjen en naamkaartjes -misboekjes -enveloppedoos -fushia rozen als bordversiering -in de kapel gebruiken me ook fushia balonnen en fushia bloemen Voor de rest werken wij wat rond het thema sprookje In on misboekje gebruiken we teksten opgebouwd zoals een sprookje. We trouwen ok in een kasteel. en ons citaat dat op alles staat is 'soms komen dromen uit' net zoals in de Vtmserie Sara :-)
Hallo, wij werken met snoepjes, tafel met neusjes tafel met praline, zuurtjes , enz en ieder persoon krijgt bij reseptie hun snoepje aangeboden met de rede de tafel te zoeken met bijhorend snoepje... Op de tafel zet ik dan schaaltje met bijhorend snoep :-)zal rap op zijn hihi) Want ik blijf bij zoet. als geschenkje kiezen wij niet voor een foto kaartje maar heb ik advocaat gemaakt dit in mooie bokaaltjes gedaan en onze namen met gouden lettertjes beplakt. Ook datum staat erop en onze fotograaf die gaat nog 2 foto's van ons en de kinderen opplakken. Ben eens benieuwd wat men gasten ervan zullen vinden .
Wij werken met (diep)paars en beige/wit. Dit komt zo veel mogelijk terug: Uitnodiging Bruidsboeket Corsage bruidegom Altaarstuk Rozeblaadjes in paase zakjes voor aan de kerk Misboekjes Menukaartjes Tafelplaatsen Gastenboek Versiering in de zaal (kaarsen en bloemen) Kleding bruidegom Bedankjes met snoepjes Enveloppendoos