Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitwerking thema avondfeest

8-4-2011 20:42:00
Hey bruiden,
Wij werken 's avonds rond het thema 'reizen/belangrijke plaatsen in ons leven' en ik zou aan de ingang misschien kaartjes leggen met vooraan de namen van het koppel en aan de achterzijde een foto van de bewuste plaats. Op de tafels zetten we dan een grote foto van die plaats. Ik zou het thema nog verder willen uitwerken, maar zit wat zonder inspiratie. Iemand nog ideetjes? Hoe kan je die kaartjes aan de ingang op een originele manier presenteren?
Heb wat raad nodig :-).

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 607

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 20:53:24

Je kan een wereldkaart omhoog hangen en elk naamkaartje op de juiste bestemming prikken...
Of met miniatuurtjes werken waar je de naamkaartjes aanhangt of neerzet; kleine Eiffeltoren, toren van Pisa ... naargelang de landen waarmee je wil werken

Succes! :)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik9-4-2011 9:50:48

Een neef van mijn man deed het zo :

op een lang stuk behangpapier, in de breedte gebruikt, stonden de familienamen van alle gasten alfabetisch gerangschikt (geprint op A4 in hoofdletters). Voor de namen, stond telkens de vlag van een land en achter de namen, het shirt van een voetbalclub in dat land (bleek voor sommige mannen gemakkelijker dan de vlag !).
Eens je dus wist welk land je had, ging je naar het kurken prikbord waarop bovenaan diezelfde kartonnen vlag in het kader gespijkerd was en op het bord zelf hingen dan, aan een lintje, de kaartjes (voor koppels per 2) met onze namen en op de achterzijde de vlag/het voetbalshirt. Het deed denken aan een sleutelbord in een hotel. Voor ons, gasten, was deze werkwijze wel heel gemakkelijk. Iedereen vond vlot z'n naam en tafel.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-4-2011 11:27:45

Bij ons moesten ze bij het binnenkomen hun naam aan iemand van de feestzaal zeggen en die gaf dan het juiste kaartje. De mensen moesten dus niet zelf beginnen zoeken, waardoor het erg vlot ging!

Als de mensen naar hun tafel gaan, kan je ook een stukje muziek uit dat land laten horen.

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 15:16:49

Om het leuk te maken kan je de foto van de bestemming fotoshoppen en jullie daar iedere keer op een grappige plaats opzetten (bv. al klimmende op de Eiffeltoren, ...) Lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Als je het echt persoonlijk wil maken kan je van elke bestemming een anekdote schrijven van wat jullie daar meemaakten en dan onder de foto op de tafels plaatsen.

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:16:12

Veel leuke ideeën alvast! Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...