Terug naar overzicht
Ik heb ook lang getwijfeld, en uiteindelijk ga ik toch een boeket nemen. Onze dochter van 4 krijgt er ook eentje. Gezien de vrij hoge prijs van verse bloemen en het feit dat je dat niet kan bewaren (tenzij je het voor veel geld laat vriesdrogen ...) heb ik gekozen voor houten roosjes ! Kijk maar eens op www.houtenroosjes.nl . Voor ongeveer 20 euro incl verzending heb ik nu een boeket voor mij en mijn dochter. Al is het alleen maar voor t gemeentehuis en de foto's ... voor dat geld is het niet verloren he.
Hey Ellen, een ander ideetje is mss een 'serpentin' laten maken ? Dat is een spiraalvormige armband die bezet wordt met bloemen en groen en die je over de hele (of gedeeltelijke) voorarm draagt. Heel mooi ! Er zijn zelfs bloemisten die behalve zo'n armbanden, ook broches en haarspelden met echte bloemen bezetten en dat is minder duur dan een bruidsboeket.
Bedankt voor de tips... Ik denk er eens over na. :-)
Ellen, Ik had deze vraag ook eens gesteld aan mijn zussen en zij zeggen dat ze heeeeeel blij waren met hun bruidsboeket omdat ze zo tenminste wisten hoe/waar ze hun hand de hele tijd moesten houden!
Ik denk van zelf een boeketje samen te stellen. Traditie wil dat de man een boeketje laat samenstellen of kiest en volgens mijn schoonfamilie moet hij dit zeker doen! Aangezien we een beperkt budget hebben lijkt het me goedkoper om zelf iets in elkaar te steken.Zo hoeft mijn vriend zich hier ook geen zorgen over te maken. http://www.stylemepretty.com/2010/07/07/diy-wedding-bou...
hey heb je al een polscorsage dat heb je je handen vrij en heb je op op het feest wat aan kan je gewoon mee dansen en feesten. en zo een polscorsage kan je op alle manieren dragen heb hebben net zo veel keuzen in al bij een boeket ( net wat ander dat anders) mvg francis