Terug naar overzicht
Hoi Heb er nog geen trouwfeest meegemaakt, maar voor mijn werk heb ik hier al wel een evenement georganiseerd. Ze hebben aan het plafond speciale akoestische panelen hangen, zodat 'galm' wordt voorkomen (kweet wel niet of dit al lang is, maar nu is dit in ieder geval dus wel het geval). Ik heb door een micro moeten praten en absoluut geen last gehad van galm, ook verschillende filmpjes getoond met geluid, en ook dit liep perfect. Hoe het zit met feestmuziek, dat kan ik dus niet zeggen, maar ik vermoed dat het wel zal meevallen, zeker als de zaal nog is stampvol zit met feestend volk :D ..da's ook weeral een heel volume dat opvult en 'galm' geen kans kan geven! De zaal is alleszins prachtig! Ook de locatie op zich is echt magnifiek met de nieuwe glazen koepel tussen twee oude gebouwen! Deze zaal had ook zeker op ons lijstje gestaan van favorieten, maar omwille van woonplaats vrienden/kennissen/ouders... hebben we gekozen voor een locatie in Zoersel. Lieve groetjes Chantal
Beste Tim, Gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen! Wij zijn intussen ook aan het aftellen.. Binnen anderhalve week hebben wij onze trouwfeest in het paterspand. Eigenlijk was dat ook mijn zorg hoe de muziek zou klinken in de kerk maar er zijn idd panelen geplaatst en men heeft ons verzekerd dat het geluid ok is... Zelf hebben wij het nog niet mogen ondervinden maar toch al wat vrienden die daar een feest hebben gehad en dit blijkt toch niet echt een probleem te zijn... Groetjes Kristof