Terug naar overzicht
Sofie, neem eens contact op met brasserie 't Pakhuis. Het is er zeker ruim genoeg. Heb er al heelwat goede commentaren over gehoord. De brasserie ligt in een klein steegje, op nog geen 2 straten van de Veldstraat. Heeft een heel overzichtelijke website.Tip : dit is ook een leuke indoor fotolocatie, weliswaar modern maar toch apart en mooi. Je moet het wel vooraf even vragen aan de brasserie want je zal bvb niet vlak voor het middaguur kunnen komen voor je fotoshoot, vermoed ik. Je kan vast even de sfeer opsnuiven via volgende link : http://www.pakhuis.be/nl/sfeer/in-beeld Veel sukses !
Zéééééééééééker een aanrader: 't Patyntje! is in Gent (ik dacht op de Aldegondiskaai), heeft mooi terras met zicht op de Leie. Heeft ook een website denk ik, gewoon effe googelen :-) en lekker eten, rustig... Alleen maar positieve ervaringen! Tis wel een klassieke Franse keuken. Groetjes!
Hoi, gisteren in Gentbrugge gegeten: superlekker, groot terras, en ook apart zaaltje voor groepen: het Braemhof. Groetjes
Ik ben gisteren voor mijn vrijgezellen gaan eten in het Pakhuis... Inderdaad een speciaal interieur, maar wel heel mooi! En ook heel lekker!
Korenlei 2 heeft een klein, maar mooi terras vind ik... En heel lekker eten!