Terug naar overzicht
Wij rijden gewoon met onze eigen wagens. Het is inderdaad schandalig hoeveel zo'n auto's kosten. Wij wonen heel dicht bij de kerk en de feestzaal is in dezelfde gemeente. Wij rijden met een landrover en we kunnen ons dak eraf nemen. Wij houden het dus op de eenvoudige manier. Moesten we niet naar het geld moeten kijken, zouden we gekozen hebben voor zo'n oud busje. Dat heeft toch echt wel iets hoor!
Dag karen,Toen wij gehuwd waren hebben wij voor een oldtimer bus gekozen. Wij hebben de kostprijs opgeteld van alle wagens die we zouden nodig gehad hebben (in totaal 8 wagens) en vergeleken met de prijs van 1 bus. Keuze was snel gemaakt en iedereen zat gezellig bij elkaar.groetjesPeter (dj karmelietje)
Hallo KarenBij ons net hetzelfde als bij Pieter : we hebben dus voor een bus gekozen ...GroetjesLien26/05/06
Wij hebben een witte oldtimer voor ons en de bruidskindjes.De familie zit samen in een oldtimerbus.De oldtimer komt op 179 euro en de bus op 530 euro.Groetjes,Lindsay06/05/06
Ik vind het ook veel te veel geld voor wat het is, zo'n vervoer. Wij gaan trouwen in audi's (we hebben vrienden en familie met een audi), en voor onszelf kunnen we beschikken over een jaguar.Als we idd niet naar het geld moesten zien, had ik ook wel auto's gehuurd.Maar ik ben superblij met onze oplossing. Misschien ken jij ook wel voldoende mensen die met een bepaald merk van auto rijden?groetjesKatrien30-9-2006
Wij hebben kennissen en vrienden gevraagd om met hun BMW te willen rijden voor de suite. Enkel onze kever hebben we gehuurd (voor heel weinig geld, ook van een kennis). De mensen van 't vervoer hebben we wel gevraagd op onze receptie.
Hoi,Wij hebben onze wagens besteld bij Luc Pauwels te Sint-Niklaas.Ze zijn er echt supervriendelijk en vallen goed mee van prijs.We hebben een jaguar oldtimer voor ons en de kindjes en voor de suite een limousine(dat kwam goedkoper uit dan auto's en ze konden er net allemaal in) Zo zitten ze ook nog samen.De prijzen worden berekend per kilometers en ze werken met vaste prijzen, kilometers en chauffeur inbegrepen. Je kan eens kijken op de website als het niet te ver is: http://users.skynet.be/fa219019/ bij info kan U alles invullen en sturen ze U een offerte per mail.Groetjes
Wij nemen een jaguar Oldtimer als bruidswagen en voor de volgwagens zijn het lincolms. Die Lincolms zijn echt indrukwekkend. We huren bij BC limo. Volgens hen zijn de Lincolms nog niet veel gezien in België.De totaalprijs komt op ongeveer 1000€ voor 4 wagens + de ceremoniemeester.GroetenNath
Hoi,Bij ons was het net zo dat we de prijs van aparte wagens hebben vergeleken met die van een bus en dat kwam ons duurder uit. En het voordeel van een bus is dat je gezellig samen zit. Voor ons was dat wel een extra motivatie om voor een bus te kiezen aangezien we ng 30 km moeten rijden om naar de feestzaal te gaan. Je moet maar eens surfen naar www.ceremonieroger.be en klikken op bussen en het is bij ons de sundecker. Het zijn daar ook heel vriendelijke mensen! Wij betaalden 750 euro voor de bus en 120 euro voor de ceremoniemeester!Debra11/08/06
Hela,Zelf gaan wij met een oude Britse taxi rijden maar de rest van het gevolg komt met de eigen wagen.Ik zie niet in waarom heel de suite in een speciale auto moet gaan zitten.Zelf zou ik dat niet leuk vinden omdat je dan nog moet zorgen dat je eigen auto ter plaatse raakt om 's avonds laat terug naar huis te raken. En al bij al vind ik het veel geld voor iets waar volgens mij veel mensen niet op letten.Als bruid en bruidegom mag je wel een specialeke hebben vind ik, maar zelf heb ik ern og nooit op gelet in welke wagens de rest van de familie zit. Maar uiteindelijk kijkt iedereen die dag vooral naar jou. Zo een bus vind ik dan wel weer iets hebben, want dat valt echt op. HAdden wij die taxi niet cadeau gekregen, we waren voor de oldtimerbus gegaan!Groetjes